Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sector Alarm kom døren og påstod at de hadde gjort en avtale med meg uken før om å komme inn og ta en titt på huset. Regn løgn. Da jeg høflig prøvde å avslutte samtalen, begynte selgeren å pushe med at de hadde en avtale med brannvesenet om å komme inn. Igjen, bare løgn.
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre om din opplevelse med oss, og det er selvsagt ikke slik vi ønsker å oppfattes. Vi ønsker mer informasjon om dette slik at vi kan se nærmere på det. Du kan kontakte oss via vår hjemmeside: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/.
Vil aldri bytte alarm selskap. Får super kundeservice, føler meg helt trygg med Sector alarm. Dem hjelper meg ikke bare med å sikre hjemme mitt men dem sikrer også meg. Panikk alarmen er ikke bare for når det er tyver osv, men hvis du blir syk, faller eller du trenger annen hjelp så hjelper dem deg uansett. Å det gjør at jeg ikke vil bruke noe annet alarmselskap. Tusen takk for at dere alltid passer på!
Hei Silje, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss.
Sector alarm leverer ikke produktet de skal, og tar seg ekstra betalt ved oppsigelse. Selskapet svindler deg. Sector alarm kan bli bedre på å levere oppdaterte alarmer, og ikke skru opp prisen uten å melde fra til kunden. Ved oppsigelse skrur de også opp prisen til trerganger vanlig pris. Som kunde må du ikke godta prisen de oppgir.
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket av oss. Det er ikke vår intensjon. Ta gjerne kontakt med oss via vår hjemmeside: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/ for en prat.
har sagt opp i midten av September, 2022 men de fortsette å sende meg faktura opptil Januar, 2023. De finner en eller annen vei for å sende faktura. Vet ikke nå denne skitt skal stoppes
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss via vår hjemmeside: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/ slik at vi kan se nærmere på saken.
Har Verisure. De er dyre. Ønsket å forhøre meg med Sector om tilbud. Fikk et godt tilbud, Verisure matched det og litt til. Holdt meg til Verisure. Konkurransen fungerer akkurat som den skal her altså. Fikk denne strofen i retur fra Sector. "Av respekt for vår og din egen tid er det flott om du ved neste anledning heller ringer de direkte for å presse ned prisen."
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss om det er noe mer vi kan hjelpe deg med.
Har prøvd å avslutte mitt abonnement med Sensor alarm, men det er umulig å få kontakt med dem. Dessuten fikk jeg faktura hver måned enda jeg hadde 3 måneders abonnement. Jeg kunne heller ikke få avtalegiro. Fullstendig uaktuelt.
Styr for all del unna! Sector opererer med lokketilbud for å lure deg inn, og så masse klausuler og liten tekst for å gjøre det vanskelig å avslutte abonnementet. Kan man stole på at et selskap som operere sånn?
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.