Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Styr for all del unna! Sector opererer med lokketilbud for å lure deg inn, og så masse klausuler og liten tekst for å gjøre det vanskelig å avslutte abonnementet. Kan man stole på at et selskap som operere sånn?
Gjeng med luringer, fikk inntrykk av helt annen pris, opplyser svært misvisende. Veldig pågående, Ringte meg nesten 30 ganger.
Dørselgerene er aggressive, og tar ikke nei for et nei. Har hatt flere av dem på på døren. Eneste som hjelper er å slenge igjen døren. Salgstaktikken til Sector Alarm vekker ikke tillit i det hele tatt. Ville ikke latt et slik firma ivareta sikkerheten i mitt eget hus.
En mann kom for å demontere kameraer osv. måtte ha hjelp av min gravide kone til å flytte møbler og klarte ikke en gang å sette ting tilbake på plass.
Styr unna! For oss var det ikke verdt en eneste krone. Det er 3 måneders oppsigelsestid ut måneden uavhengig av hvilken dato man sier opp. Vi fikk beskjed fra selger at startpakken ville holde for huset vi hadde kjøpt. Det endte med at vi måtte ut med 5000,- til for utstyr vi ikke engang får beholdt da du leier utstyret du betaler for til en blodpris!
Hei. Alle sammen, styr unna Sector Alarm. De har en oppsigelse politikk som går over alle normale oppsigelser. Normalt går oppsigelser fran den første i hver mnd. Men dem bruker den 31 i mnd, sånn forlenger dem oppsigelsen din med en mnd ekstra. Og alle vet at det er forskjellige dager i mange mnd. Kjeltring er det firma. Fikk mail at dem skulle demontere alarmen hos oss, den 31.5.21. Og i Mai er det 30 dager. Aldri mere Sector Alarm her i gården.
Etter en nedtur basert på noen misforståelser ryddet Sector Alarm opp etter at jeg sendte mail. Det var en svært kunnskapsrik og servicevennlig sikkerhetskonsulent som ringte meg opp og ordnet opp i alt. Ikke bare satte han seg inn i problemstillingen ekstremt profesjonelt men ga en riktig så god pris på et totalt alarmanlegg. Det er ikke så ofte jeg føler meg trygg og godt ivaretatt etter inngåelse av en avtale som jeg gjorde nå. Er du misfornøyd så send dem en konstruktiv tilbakemelding på mail, det er slik selskapene lærer av og kan rydde opp i feil og klager på. Virkelig fortjent seg til 5 stjerner pluss!.