Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos Sector Alarm i 6 år og når jeg skal flytte uten å videreføre må jeg betale i 3 måneder til selvom alarmen har blitt demontert og fjernet. Styr unna... Prøvde å snakke med kundeservice men der var det ikke noe forståelse. Velg heller et annet selskap som ikke lurer deg.
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Kom med flere påstander som ikke stemte, ba om å få komme inn….ventet ikke på svar før han gikk inn. Satte seg uten at han var invitert til det, enda jeg gjorde klart fra første stund at det ikke ville bli noen handel. Lurte på om jeg ikke ønsket å være trygg. Opplevdes ubehagelig pågående og undervurderte meg helt tydelig siden jeg er et eldre menneske. Naboene opplevde vedkommende på samme måte. Fortalte meg også at røykvarslerne mine kunne komme til å brenne. En ubehagelig opplevelse fra ende til annen. Bedre opplæring er tydeligvis nødvendig.
Selger løy og sa at han var utplassert av brannvesenet for å sjekke røykvarslere. Da han hadde fått løyet seg inn i huset, var han ikke interessert i å sjekke røykvarslere, bare fortelle oss i hvor stor fare vi var for å dø av ulmebrann hvis vi ikke benyttet oss av deres påsketilbud.
Det er leit å høre dersom du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere, og det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Ta gjerne kontakt med oss her: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/, slik at vi kan få mer informasjon om saken.
Kommer ikke igjennom å få sagt opp alarmen, dem har kilometer med uåpnet mail. Men faktura greier dem og sende. Nå er det ny bolk som skal betales, og den skal ikke jeg ha, men kommer ikke igjennom på mailen. Meget DÅRLIG
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan hjelpe deg videre. Her kan du kontakte oss på chat: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/
Tre måneders oppsigelse og de ble til og led sure da jeg ikke ville fortsette i ny bolig. De har ikke oppsigelse som mulighet - kun flytting. Føles som en skam, sykt dyrt er det også.
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen med oss. Ta gjerne kontakt med oss via vår hjemmeside: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/ slik at vi kan ta en prat.
Min eneste erfaring med Sector Alarm er dørselgere, men til gjengjeld er det svært mange av de. Et nei burde bli tatt som et nei, og ordet "ikke interessert" burde bli forklart betydningen av under opplæringen. Heller skjeggkre i huset enn en selger fra Sector Alarm på døren. Skjeggkre er det langt enklere å bli kvitt.
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen med oss. Vi ønsker alltid å forbedre oss, og du er velkommen til å kontakte oss via vår hjemmeside: https://www.sectoralarm.no/kundeservice/ slik at vi kan få mer informasjon om saken for å kunne gi en tilbakemelding videre til rett avdeling.
Har hatt Sector i mange år, alltid hjelpsomme, kunnskapsrike, skjønner godt det du lurer på og hjelper på en rask og god måte . Anbefaler Sector alarm til alle som vurderer nytt alarm/overvåkningsutstyr .
Takk for hyggelig tilbakemelding.