Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dørselger var lite hyggelige og insisterende om å gå informasjon om betaling fra andre selskaper. Da vi ikke ønsker å informere om det ble det nesten en trussel at det kommer nye folk på døra. Ikke koselig interaksjon.
Ba dem rykke ut for å sjekke huset. En nabo hadde varslet om at branalarmen i huset stod og ulte (denne var ikke knyttet opp til alarmesntralen) og jeg var på jobb utenbys. Sektor alarm rykte ikke ut fordi det ikke viste noe på deres system.... Når jeg så sa opp alarmen så har de ringt meg et ukjent antall ganger- med lokketilbud og trusler om at min nye alarm ikke er godkjent...og samtidig står de bestemt på at de ikke rykker ut for å sjekke huset selv om "noen" ringer og ber om det - "vi ser ingen grunn til å rykke ut så lenge ikke vi ser noe på våre systemer" - da trenger ikke jeg den tjenesten de tilbyr - jeg må ha et selskap som jeg stoler på kan hjelpe meg i nøds situasjoner.
Har vært innom for å selge 5 ganger i løpet av et år. driter i skilt på dør.
Fornøyd kunde, men har opplevd at jeg ikke alltid får beskjed når f.eks barna har koblet ut støpselet til hovedboksen.
God service, men dyrt. Raske tjenester. Ganske fornøyd, men ikke helt pga prisen.
Ikke veldig fornøyd. Flere falske alarmer den siste tiden uten at det blir gjort mer enn at jeg har fått beskjed om å koble ned brannvarslere. Får likevel regning med full pris, selv om ikke alle komponentene fungerer.
Er kjempefornøyd. Koster mye mindre i måneden enn forrige selskap. Har fått rask og hyggelig kundeservice,og de har ordnet opp. Sjekker man vilkårene,jeg leser alltid det,så kommer man veldig godt ut i forhold til andre.