Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har ved flere anledninger prøvd å komme i kontakt med Verisure . «Alle våre operatører er opptatt ! «Det er svaret ! Dere ringer ALDRI tilbake - det er ingen kveldsvakt . Jeg har to hjem. Begge er linket til Verisure . Hva får vi igjen ? Ingenting!! Jeg har prøvd å bestille ringeklokker med kamera - null respons! Dette er elendig ! Jeg forlanger nå at en seriøs kundebehandler ringer meg tilbake OG svarer meg på Mail . I dag ville jeg logge meg på for å sjekke temperaturen i huset i Krsand Da aksepteres ikke hverken Mail eller passord !!! For noe ROT!!! Dette bør nye kunder advares mot !! Se til å rydde opp ellers trekker vi oss !!!! Rasende hilsen Nina E. R.
Godt system som fungerer bra , men opplever dårlig kundeservice og mye skrevet med liten skrift. Et svært dyrt abonnement. Vanskelig å bytte batterier, som man i tillegg får tilsendt og deretter fakturert uten å ha bedt om det. Opplever også at noen har forhandlet seg frem til billigere avtaler enn andre. Ikke bra.
Jeg er meget fornøyd. Meget god kundebehandling, nå ved installasjon. Trivelig mann!
Nærmest håpet å få sagt opp kundeforhold og dårlig kundeservice og vanskelig og komme gjennom til rett person
Gjelder feriested. Vanskelig å overta ansvar da mannen min døde. Stress med unødvendige og tildels ubehagelige oppringninger om batteriskifte etc. Dyrt å få hjelp med batteriskifte og dyrt med utskiftning av gammelt utstyr( skiftet ikke ut noe - men så litt på priser og dyrt å få inn en til å gjøre noe) En utrykning på grunn av insekt, ble da oppringt midt på natta(flere år siden) Lang periode for oppsigelse.. prossess med tilbud om billigere abonnement - fordi jeg sa opp! Hvorfor ikke gi tilbudet automatisk ved langvarige kundeforhold! .. I dag ble utstyret tatt ned av en hyggelig ung mann som ga god informasjon og svarte på spørsmål! (Mye av utstyret var nok modent for utskiftning)To stjerner istedet for en på grunn av denne unge imøtekommende mannen!
Jeg er veldig fornøyd med Verisure - hadde brannalarm på 17. mai (jeg hørte ikke telefonen nedi veska) og de sendte brannvesenet som var raskt på plass for å sjekke. Det er gode overvåkingsmuligheter på temperatur (jeg har valgt å sette alarm for "lav-temp" i uthuset, dette fungrer kjempebra) og det er dekning i flere bygninger på samme system. Sensitive følere, men samtidig helt greit med katt. Fint for barna med en rolig stemme de kan snakke med når de har utløst innbruddsalarmen ved en feil. Jeg fortsetter med Verisure for trygghetens skyld, det er mulig en miks av andre komponenter kunne gitt meg det samme, men ikke med den gode servicen jeg har opplevd å få når jeg ringer om ting.
Har hatt alarm siden 2011, veldig fornøyd. Kjenner ikke til disse kritikkene av Verisure. Aldri betalt for utrykking. Batterier er vel normalt å betale for etter min mening.