Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alarmen utløses og får ikke slått den av og må kobles helt ut av uttrykkning får beskjed om at alarmen er ødelagt. De sier de skal ringe tilbake neste dag men det gjøres ikke. Vi ringer og må forklare hendelses forløpet på nytt og på nytt. Kan ikke tilby alternativ løsning og ny alarm kan ikke fås på flere uker. Elendig selskap
Har fått beskjed om at batteriet må skiftes. Har svart på forespørsel på sms om hvor fornøyd jeg var med samtalen, og først fått beskjed om at en ikke kan svare direkte på denne forespørselen, og deretter funnet sms-adressen og svart at jeg ikke kan si hvor fornøyd/misfornøy. jeg er ettersom ingenting av skjedd med batteriskiftet. At jeg attpåtil har glemt passordet var jo dumt, men det ville være enkelt for den lokale installatøren å finne frem til vår adresse. Etter en ny telefonsamtale får jeg ingen hjelp, men får høre at jeg kan fornye passordet via post. Jeg venter nå på post om dette, samt på installatør som skulle skifte batteri. Jeg fikk ikke vite hvem som var den aktuelle installatøren på mitt hjemsted. Jeg har fått regning på over 2000 kroner, selv om batteriet angivelig ikke virker og tjenesten altså ikke er aktiv.
Da vi bestemte oss for å si opp abonnementet møtte vi en vegg av motgang. For det første så er det ingen informasjon om hvordan man sier opp abonnementet noe sted. Hva er greia me det? Man er altså nødt til å ringe, og da kan man jo lure på hvorfor:) når jeg først ringer inn møter jeg en uengasjert mann i andre enden som ikke virker interessert i å opplyse meg om hvordan jeg skal gå frem for å avslutte avtalen. Nei, han er mer interessert i å overtale meg til å forbli kunde. Etter langt om lenge opplyser han meg om at oppsigelsen er registrert, og at flytteavdelingen skulle kontakte meg. Bra tenkte jeg, endelig så ordner det seg! Innen kort tid ble jeg ringt opp av en ny kverulant, ufordragelig type som nektet å akseptere min oppsigelse. Også her måtte jeg bruke masse tid og energi for å få igjennom budskapet, hvor han til slutt opplyste meg om at oppsigelsen måtte sendes skriftlig til deres kundeservice. Dette er helt forferdelig kundebehandling, og er skammelig! Hva er det dere driver med, Verisure? Hvor vanskelig kan det være å opplyse om oppsigelse på deres hjemmesider? Jeg sendte en e-post med oppsigelse i slutten av september. Jeg har enda ikke fått noen tilbakemelding fra Verisure bortsett fra en bekreftelse på at e-posten er mottatt. Gleder meg til fortsettelsen. Hold dere unna dette selskapet!
Kunde gjennom ca 20 år og med flyttinger. Aldri opplevd annet enn god service, hyggelige både på tlf og i felten😀😀😀stor takk til dere som har passet på og passer på mitt hjem
Har sagt opp ikke nok med 3 mnd oppsigelsestid må jeg nå vente til noen finner seg og kan sende en som kan demontere utstyret. Måtte kontakte de flere ganger selv og fortsatt ingen hjelp å få.
We used Verisure Alarm services for approximately a year, it is been one of the most difficult supplier we have ever experienced! Very often the system did not work properly and gave us extra invoices which we were not informed about,neither alarm was giving us a message if something is wrong, the biggest dissapointment is customer service, once trying to contact them they just IGNORE the e-mail we sent, no answer, no explanations! We would not recommend their services!
Som mangeårig kunde syntes jeg tilbudet blir dårligere med årene? Batteriskifte burde vært gratis for oss kunder? Hvorfor kjøpe dyre batterier hos dere når de er billigere i butikken? ellers fungerer det ganske bra