Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelig installatør. Og det var det eneste som var bra med de. Jeg skulle flytte til en annen kommunal bolig og spurte da om de skulle komme å ta den ned og installere den i den nye eller om jeg skulle gjøre det selv. Fikk beskjed om at den fikk jeg ikke ta med videre for den skulle neste beboer ha. Jeg betalte nesten 6000 kr for den
Har forsøkt å si opp hos dette latterlige selskapet, men de svarer ikke på mail. Purringer derimot, det sender de. Og hvorfor et selskap i dag i 2020 skal ha tre måneder oppsigelsestid, det forstår jeg ikke. En måned hadde vært greit. Skal bli deilig å få det selskapet ut av huset mitt for alltid.
Verisure feiler i alle ledd på kundebehandling. Å si dem opp er en utfordring, det tar 6mnd med telefoner og mail. Selv etter at alarmanlegget er nedskrudd, kassert og kontakten trukket ut kommer inkassovarsler i flere måneder, dvs fortsatt. Tilbakemld er umulig å gi anonymt.
Fikk lovet gratis installasjon, men der fikk jeg plutselig regning på 6000,- kr Sa opp, fikk lovet en fikset pris i 5 mnd, men denne prisen forandret seg plutselig etter 2 mnd. Ingen penger refundert, men ellers fint alarmsystem.
-Konkurransedyktig pris. -Nydelig app. -Genialt med dørlåsen Yale Doorman. -Rask responstid. -God kundeservice. -Gode kampanjer.
Jeg hadde like før jul en ubehagelig opplevelse, da det rett og slett tok fyr hjemme, heldigvis var vi hjemme og fikk dette under kontroll, fort nok slik at det ikke eskalerte. Vi har på alle soverommene, samt gangen i andre etasje en røykvarsler. Disse var testet for kort tid siden og alt skulle være ok. Men det viser det seg at de ikke var. Hadde det ikke vært for at vi var hjemme så hadde det nok ikke vært stort igjen av vårt hjem. For det var ingen røykvarsler som "gikk av" eller ga noe indikasjon på at det var masse røyk i rommet, og det er fortsatt røyklukt og masse brunt / brent treverk.
Dette selskapet er veldig dyre i forhold til konkurrentene, og jeg har opplevd svært dårlig kundebehandling fra selskapet. På telefon er de veldig hyggelige, men de har svært få vektere som ikke engang kommer når det er avtalt. Ikke nok med det - de sier ikke engang i fra når de dropper å komme fordi andre hendelser plutselig blir prioritert. Min 12 år gamle sønn sto en hel time ute å frøs i duskregn nå i vinter før jeg til sist fikk sjekket opp at Verisure ikke ville komme å hjelpe til allikevel. Har bedt om en tilbakemelding fra mellomleder om hvorfor de ikke gadd å si ifra, men etter 2 uker og 2 henvendelser har jeg fortsatt ikke hørt noe som helst. Styr unna dette selskapet!!!