Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hatt ulmebrann i huset,ingen røykvarslere løste ut alarm. Hele huset måtte vaskes ned 2 ganger,1 etasje må males. Alt av tøy og gardiner måtte på rens,sofa og stoler måtte kastes.
Er det noen som har erfaring med Arlo ringeklokke fra Verisure? Blei fortalt av selger at batteriet holder 2-3 mnd før det må lades.Her må det lades etter 5-7 dager.Tekniker kom hit etter mange mailer fra meg,»du blir kontaktet om kort tid» gikk igjen som svar fra kundeservice.Tekniker byttet batteri,men samme greie,tom for strøm etter 6 dager,og apoen står innstilt riktig i følge teknikker. Men nå er abb.sagt opp….orker ikke mer tull,og ALDRI mer Verisure Mvh Kjell (veldig misfornøyd kunde)
Selgere selger sine smarte løsninger til kampanje tilbud og senere øker de med abonnement pris. Uforventet kostnader kommer ettertid noen som man ikke blir informerte ved salg. Hold dere unne De.
Dette er vanskelige folk å forholde seg til. Seier du opp må du vere forberedt på at dei prøver seg på lang oppseiingstid og dobling av mnd. pris i oppseiingstida..
Hadde ikke drømt om at Verisure skulle ha tre måneders oppsigelse. Hvem husker det etter å ha installert alarmen for hundre år siden? Frekt, drøyt og helt uforståelig. Forsikring kan du si opp på dagen, men ikke en alarm? Jeg kommer ikke en gang til å bo i boligen der jeg må betale for alarmen. Aldri har det vært utrykning til boligen heller, jeg har bare betalt.... Takken er tre måneders betaling ut av vinduet, for hva???
Når jeg sier opp alarmen 1. november, sier Verisure at oppsigelsen ikke begynner å gjelde før 1. desember. Dette skal de ikke tjene på. Grei takk for sist etter 14 år som fast kunde.
Installatør kom og kjeftet rundt i 4 timer. Han syntes jobben var skikkelig dritt visst nok. Han gikk uten å gi oss noen innføring i systemet som enda ikke fungerer snart en mnd etterpå. Tatt kontakt med kundeservice over 10 ganger hvor svaret er at en må inn på min side og der fungerer alt. Er inne på siden, men der kommer ikke alarmen opp. De spør om spørsmål jeg ikke kan svare på da jeg aldri har fått noen informasjon. Jeg skal visst lage et stikkord, men ingen kan fortelle meg hvor jeg gjør dette. Ingen følger opp saken og har fortsatt et system en ikke kan slå på. Skulle gjerne beholdt det gamle alarmselskapet hvor faktisk ting fungerer. Hvorfor er det ingen som kan ta ansvar og følge opp ting?