HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ubehagelig pågående selgere som ikke gir seg! Og de krever 2500,- i avbestillingsgebyr og jeg har ikke engang signert noe. Frekke er ikke et ord som beskriver godt nok. SI NEI !!
Hei Lars, Alt av ordrebekreftelser, samt underskrevet kontrakt sendes alltid på e-post til den som bestiller slik at man skal ha god tid til å gå gjennom, samt gjøre seg forstått med avtalen man inngått og betingelsene som følger med. Nå er ikke jeg kjent med din sak, men ta gjerne kontakt med oss dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Byttet fra Telenor og ved bytte er jeg uten Internett. Fikk beksjed om at det kunne ta opp til 3 dager å fikse problemet. Det er for dårlig. Om dette skjer igjen går jeg tilbake til Telenor.
Hei, Vidar! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har desverre ikke oversikt over saken din her, men det kan desverre være litt behandlingstid når vi videremelder feil. Om du vil ha oppdatering på saken eller har andre spørmål ta gjerne direkte kontakt med oss på chat eller på telefon 38990100. Vennlig hilsen "Frida" | HomeNet
Gjorde dessverre det dumme valget å bytte til Homenet fra Telenor. Det står at det er mulig å få ekstra public IP på siden dems, men det fungerer ikke når du har fiber via wholesale. De støtter ikke IPv6. Jeg satt to timer å skulle gjøre en nattjobb hvor jeg ikke fikk Internett pga feilkonfigurasjon på dems DHCP server. Jeg får kun 380 i opplasting. De er bevisste på å vente over 14 dager etter du får angreskjema før du får tjenesten aktivert sånn at de påtvinge deg eventuelt bruddgebyr. Kundeservice bryr seg ikke om hva du sier hvis du prøver å fortelle dem at du har testet kablet etc, altså vanlig feilsøking. Tviholder på at du må factory resette utstyr m.m, enda alt har fungert feilfritt med tidligere leverandør og samme oppsett. Ble satt over fra kundeservice til fakturaavdelingen hvor jeg ble sittende 1 time og 30 min å høre på ventemusikk før jeg la på da de ikke svarte. Samler sammen alt av logget og info nå samtidig som jeg skal sende mail til kundesenter leder med klage, så får vi se om jeg må ta saken videre til brukerklagenemda eller ikke. Til de som leser dette, styr unna hvis du kan.
Hei, Stefan! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Når det kommer til public ip adresse er dette noe vi kan gi til kundene våres. Det vil da påløpe en månedskost på kr 10 for hver ip adresse som skal bli lagt til. IPv6 er noe vi desverre ikke har aktivt per dags dato, men håper på og få det nå snarlig i fremtiden. Når det kommer til opplastningshastigheten høres dette ikke greit ut. Vi vil veldig gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan feilsøke videre med deg. Vi har hatt stor pågang på telefonen den siste tiden, og forstår godt at det kan være vanskelig og få tak i oss til tider. Vi jobber alltid med og være mer tilgjengelig for kundene våres. Vi beklager igjen for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
forferdelig erfaring forferdelig service og ikke minst verste kunde service jeg har sett, styr helt unna og unngå helt.
Hei Jacob, Kjedelig å høre at du har et sånt inntrykk av oss. Ta gjerne kontakt med oss via telefon eller chat dersom du har spørsmål eller opplever problemer. Mvh Mohamemd | Home_Net
De lover mer enn de holder, nekter dialog og ringer aldri tilbake for å løse en sak. De lover gull og grønne skiver ved salg, lover å ringe tilbake når de ikke kan levere som lovet, pg nekter dialog.
Hei Monica, Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å finne deg i systemet vårt, om du opplever problemer med kommunikasjonen med oss så vil vi gjerne at du kontakter oss på mail "[email protected]" for at vi skal ta dette videre! Mvh Mohammed | Home_Net
Home-net, despite the huge price tag this network sucks. I would not recommend this network to any one. My experience with home-net service is very bad and not encouraging at all. the network speed is so poor and they charge huge anyway.
Hello Shikka, This is not good to hear, if you are having trouble with our internet please contact us directy by phone 389 90 100 or on our chat at www.homenet.no so we can troubleshoot together and find out where that problem is. Kind regards Mohammed | Home_Net
Styr unna HomeNet!! Vi ble lovet at vi ikke skulle være uten Internett en dag når vi skulle bytte over. Nå står vi uten Internett på andre uken og ingen på kundeservice vet hva som er galt. Vi står nå uten Internett uten at noen vet når vi får det tilbake og ikke kan vi si opp avtalen uten et himla purregebyr!!
Hei, Jeg har dessverre ikke oversikt over saken din her, men dersom man er uten internett kan jeg forsikre deg om at vi, samt våre montører alltid tilstreber å rette saken så fort som mulig. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net