Eidsiva Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dyrt monopol, må bare ta det man får. Trenger konkurranse i mitt område.
Hei, Tg! Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du syns det er dyrt. Vi skal ligge på nivå med markedet ellers på fiberbredbånd, så prisene sånn sett er det ikke noe å si på. Så er det evt kampaner som blir kjørt. introduksjonstilbud osv som er vanskelig å matche. Så skal det sies at konkurranse er sunt. Mvh Eidsiva Bredbånd
Stabil tjeneste og utmerket kundeservice🤩 Har hatt produkter fra Eidsiva i flere år og er veldig fornøyd
Hei, Philip! Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Så får vi sørge for at det fortsetter slik. Mvh Eidsiva Bredbånd
Det er altfor dyrt. Lang ventetid når ein vil ha kontakt på telefon.
Hei, Kariann! Takk for din tilbakemelding. Våre priser skal ligge på nivå med markedet ellers, så prisen er ikke slik sett noe høyere enn andre steder. Fiber er et solid og pålitelig produkt, og dermed også naturlig litt kostbart. Når det kommer til ventetiden på telefon, så er det perioder med langt mer trykk enn andre. Spesielt på mandager, eller de første dagene etter faktura har blitt sendt ut. Er køen lang, vent heller til senere på dagen eller kanskje dagen etter, dersom det ikke haster veldig. Mvh Eidsiva Bredbånd
Stabilt nett. Lite feil. God hjelp å få på kundetlf ved behov.
Hei, Tove! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Mvh Eidsiva Bredbånd
Stabilt og bra nett med fiber. Om det er en planlagt oppgradering skjer dette på tider hvor vi ikke bruker nettet
Hei, Kjell! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Mvh Eidsiva Bredbånd
Jeg synes Eidsiva bredbånd fungerer greit og virker mer stabilt enn da jeg hadde 5G nett med Telia. Jeg byttet til Eidsiva da de ga meg et billigere og bedre tilbud. Men prisen har gått mye opp. Prisen trekker ned på min vurdering.
Hei, Marit! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at det fungerer bra. Så anbefaler jeg, hvis du ikke allerede er i avtaleperiode, ring oss og be om et tilbud. Så kan det være vi får redusert prisen litt. Mvh Eidsiva Bredbånd
Håpløst ustabilt og trekt nett. Ofte utstyr som henger seg opp. Og feil på sentraler
Hei, Bjørnar! Takk for din tilbakemelding. Hvis du opplever såpass med problemer, som ikke er normalt i det hele tatt, så ville jeg snakka med teknisk support på 612 00 612. Da får vi kjørt et grundig feilsøk og lokalisert problemet. Mvh Eidsiva Bredbånd
Man må være veldig forsiktig når man skal forhandle frem en avtale. Nå lager de heller ikke noe opptak av samtalen. De lover en ting men når fakturaen kommer er det noe annet. Totalprisen stemmer, men det er en 40/60 deling som ikke blir omtalt ved avtaleinngåelse. Hvis arbeidsgiver skal stå for bredbånd betyr det at arbeidsgiver får en mindre del av kostnaden og du sitter igjen med en betydelig større del av kostnaden enn forutsatt. Dette er dårlig kundebehandling. Jeg klaget etter de14 dagene, så får vi se hvordan de behandler klagen!!
Hei, Oppgitt! Takk for din tilbakemelding. Opptak av samtalen må man selv be om å få skrudd på, hvis ikke blir det ikke tatt opptak. Så må jeg innrømme jeg ikke helt begriper problemet her. Det stemmer som du sier, at i en pakke med internett og TV så er fordelingen 60/40. Fint om du har sendt inn en klage, da blir saken behandlet innen kort tid. Mvh Eidsiva Bredbånd
Etter å ha prøvd flere ulike leverandører, har jeg vært kunde hos Eidsiva bredbånd i flere år. Tjenestene de leverer er svært stabile og til god pris. Har ikke hatt behov for kundeservice, så det kan jeg ikke uttale meg om
Hei, Thor! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på. Så krysser vi fingrene for en fortsatt stabil og god tjeneste fremover. MVh Eidsiva Bredbånd
Alt fungerer godt, bortsett fra prisen... Blir dyrt for én enslig pensjonist.
Hei, Randi! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Apropos pris, så forstår jeg godt at du syns det er dyrt. Det er et kostbart produkt. Dersom du ikke allerede er i avtaletid, så anbefaler jeg at du ringer oss på 612 00 612 og ber om et tilbud. Så kan det være mulig å redusere prisen. Mvh Eidsiva Bredbånd
Er fornøyd slik det er, en begynner å bli kostbart for en pensjonist.
Refererer til forrige svar.
Dårlig hastighet og nesten ikke trådløsesignaler ved ruteren…
Hei, Terje! Takk for din tilbakemelding. Veldig synd å høre at du opplever såpass med problemer. Det er ikke normalt at man opplever det med fiber, og det er en indikator på at noe er galt et sted. Anbefaler at du ringer teknisk support på 612 00 612 for et skikkelig feilsøk, så er jeg helt sikker på vi finner ut av det. Mvh Eidsiva Bredbånd
Rask oppkobling. Og god rettledning for oppstart av altibox.
Hei, Helge! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på. Håper det fortsetter sånn. Mvh Eidsiva Bredbånd
Veldig fornøyd med dere 😉. Telenor grov av kabelen min ,men dere kom å reparerte den
Hei, Else! Takk for din tilbakemelding, det var veldig hyggelig å lese. Ønsker deg en fortsatt fin uke! Mvh Eidsiva Bredbånd
Ikke mulig for to personer å se på forskjellige serier samtidig. Til og med nettaviser laster treigt.
Hei, Margrete! Takk for din henvendelse. Hvis du opplever en såpass ustabil tjeneste så vil jeg anbefale deg å ringe vår tekniske support. Ta gjerne en reset av hjemmesentralen din aller først, dersom du ikke allerede har gjort det. Holde inne knappen i det lille reset-hullet bak på boksen i ca 10 sekunder med en binders, kulepenn e.l. Dersom problemet vedvarer etter dette, kan du ringe oss på 612 00 612 for et skikkelig feilsøk, så er jeg helt sikker på vi får løst det. Mvh Eidsiva Bredbånd
Stadige prisoppganger uten noen god begrunnelse. Selskapet oppfører seg som en monopolbedrift.
Hei Christoffer, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår at hyppige prisøkninger kan være frustrerende, og vi beklager at dette har påvirket din opplevelse negativt. Vi jobber med å sikre at våre priser reflekterer kvaliteten på tjenestene vi tilbyr, og vi setter pris på din tilbakemelding for å kunne forbedre oss. Vennligst kontakt oss direkte på 612 00 612, chat eller e-post så vi kan diskutere dette nærmere og finne en løsning som kan forbedre din opplevelse. Vennlig hilsen, Eidsiva Bredbånd