HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte bredbånd fra de, ettersom Telenor var veldig ustabile. Ble lovet en fast pris, og at grunnen til at fastprisen var så lav, var fordi HomeNet var medlem av Huseiernes Landsforbund. De sa at jeg ble automatisk medlem av Huseiernes Landsforbund, men skulle ikke betale noe ekstra i forhold til dette, og at medlemskapet skulle automatisk avsluttes etter 1 år. Har sendt en sak til de, men om dette er sant, så benytter jeg meg av angrefristen.
Ble lovet en stabil og rask linje på 14-21Mb via telefonsalg. Etter oppkobling var hastigheten på 2, 5Mb. Ringte tekniker som prøvde å sette opp hastigheten, men det gikk ikke. De sa de skulle prøve dagen etter. De sa de skulle gi tilbakemelding, men det gjorde de heller ikke. Angrefristen er 14 dager etter bestilling i følge Homenet. Jeg mottok ikke modemet før etter 2 mnd, etter bestillingen. Man må jo kunne teste utstyret slik at man kan angre hvis det ikke fungerer tilfredsstillende. Etter 2 dager bestilte jeg abonnement fra Telenor som jeg hadde tidligere. Telenor leverte linjehastighet på 26Mb som fungerte strålende.
Holder ikke det de lover og har skyhøye 'avbestillingsgebyrer'.
Fikk ny router i posten som skulle være såååå bra. Det er det værste som har skjedd, ikke har de noen bruksanvisning til den og grensesnittet minner om Windows 3.1. Når jeg tar det opp med de så innrømmer de at de har fått mange klager og jeg kan få kjøpe en ny av de. Jeg har router inkludert i abb men får ingen ny. Måler på det beste en hastighet på 7, men normalen er 2-3 på er 20 abb. Det er for dårlig. Vil ikke anbefale disse.
Linjen fungerte ikke i det hele tatt i forhold til hva jeg ble lovet. Klaget og ville ut av avtalen å har møtt på kundeservice medarbeidere som har prøvd å lure meg til å si opp en avtale, for å så måtte betale mange tusen. I stede for å løse dette på en ordentlig måte, som ville vært å trekke tilbake produktet. Jeg opplevde kundeservice medarbeidere som var direkte uhøflige!! Dette går videre til forbruker rådet for min del. Aldri mer homenett!
Hei Sandra, Vi beklager at dette har skjedd og ønsker selvsagt å se nærmere på dette. Leverer vi ikke hva du har bestilt skal vi heller ikke holde deg til noe bindingstid eller avtale hos oss. Vi ønsker derfor at du kontakter oss på telefon, slik at vi kan se nærmere på denne saken sammen med deg. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
VED MÅLING AV HASTIGHET PÅ LINJEN VJSTE DEN KUN 1.62Mb AV 5Mb OG DA KAN MAN JO SPØRRE OM TROVERDIGHETEN "HOMENET"
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no og må bare beklage problemene du opplever, slik skal det ikke være. Vi ønsker selvsagt å finne en løsning på dette sammen med deg, og derfor ønsker vi at du kontakter oss på telefon for et videre feilsøk. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Raskere og rimeligere enn Telenor og Nextgentel
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Godt å høre du er for nøyd med produktet/tjenesten vi leverer. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support