Modum Kabel-TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Absolutt den verste internettleverandøren vi har hatt. Vi opplever at nettet kutter ut flere ganger i løpet av dagen og internett hastigheten er ikke tilfredsstillende etter dagens standard. Dette er merkelig da vi bor ganske sentralt og har ikke problemer med signal ellers. Anbefaler alt annet enn Modum kabel.
Vi beklager å høre at du opplever problemer med internettforbindelsen din. Det er viktig for oss at alle våre kunder er fornøyde med tjenestene våre, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi ønsker å undersøke saken din nærmere for å finne årsaken til problemene. Kunne du vennligst kontakte vår kundeservice på telefon 32 78 46 40?
Detter ut og veldig ustabilt nett, mister tv signaler pga dårlig nett,er absolutt verst i direkte sendinger.
Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har opplevd problemer med ustabilt nett og at du mister TV-signalene. Dette er selvsagt ikke slik det skal være. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre stabiliteten, og din tilbakemelding er svært verdifull for oss. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 32 78 46 40 slik at vi kan undersøke dette nærmere og finne en løsning.
Stabilt nett, men dyrt. Håper de kan gjøre prisene mer konkurransedyktige.
Jeg mener at prisen er for høy i forhold til tjenesten som leveres
Funker og er grei fiber. Er nok det største minuset at det er dyrt.
Ustabilt. Varierer mellom 10 og 300 mbit. Betaler for 500.
Ble ringt om tilbud på Internett og tv, takket ja til det. Viste seg at det var 1 år binding. Greit nok. Men utstyr virker tregt og gammelt. Tv dekoder var en vits. Og den berømte HIME appen som de skrøyt av er helt fullstendig ubrukelig. Kundeservicen du møter når du ringer er ikke hyggelig. Heldigvis har jeg byttet nå.
Med internett helt vanlig (ikke fiber) opplevde jeg aldri å miste internett (tv signaler) mens jeg så på tv, etter bytte til fiber forsvant wifi flere ganger daglig. Jeg gledet meg derfor stort til å flytte inn i ny bolig m «vanlig internett» for hadde aldri problemer med nettet (wifi forsvant ikke flere ganger hver bidige dag) jeg fikk inkstalert internett og dekoder m alt av filmkanaler men etter ferdig innflyttet kl 22:00 onsdag kveld fungerer ikke internett (får opp på skjermen network not available så det var stor skuffelse spes da jeg fikk dette innstalert i god tid før innflytting i ny bolig. Jeg prøvde å søke opp min side for lagde passord og det hele men finner det dukker ikke opp min side så jeg får funnet ut av hva feilen er. Det kommer opp på tv skjerm tast inn internett passord men ingenting jeg taster inn vises så forstår ikke hva som er galt???????
Dessverre har mine siste interaksjoner med Modum Kabel TV vært alt annet enn tilfredsstillende. Mine samtaler med kundeservice har vært preget av uklar talekvalitet og plutselige avslutninger, noe som har etterlatt meg med en følelse av å bli avvist og frustrert. Dessuten virker det som om Modum Kabel TV prioriterer noen kunder fremfor andre. Jeg håper at Modum Kabel TV kan forbedre sin kommunikasjon og kundeservice. Alle kunder, uavhengig av bakgrunn, bør behandles med lik respekt og verdighet. Vennligst se på denne tilbakemeldingen som konstruktiv kritikk designet for å skape en bedre serviceopplevelse for alle. If you don't know shit, THREAT U LIKE SHIT.
Hei, Takk for at du tar deg tid til å dele din erfaring med Modum Kabel TV. Jeg beklager på vegne av selskapet at du ikke har hatt en tilfredsstillende opplevelse med kundeservice. Vi tar alle tilbakemeldinger på alvor, og vi setter pris på din konstruktive kritikk. Vi forstår hvor frustrerende det kan være å ha problemer med kommunikasjon og oppleve forskjellsbehandling. Vår policy er å gi alle kunder en likeverdig behandling, og det er svært viktig for oss at vi lever opp til dette på en måte som er tydelig og effektiv. Jeg vil ta dette videre til våre kundeservice behandlere og sørge for at de tar dine bekymringer på alvor og at de tar de nødvendige stegene for å forbedre kommunikasjonen og kundeservicen. Vi er alltid opptatt av å forbedre vår tjeneste og tilby en bedre opplevelse for alle våre kunder. Takk igjen for at du delte dine bekymringer med oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen hvis du nok en gang trenger hjelp. Vennlig hilsen, Modum Kabel TV
Problemer med tv og app, blir ikke tatt tak i. Bredbåndhastighet mye lavere enn lovet, ustabilt ved test. Eposter blir ikke besvart, men svarer på telefon.
Hei! Vi beklager hvis våre tjenester eller kundeservice ikke har stått til forventningene. Slik skal det naturligvis ikke være. Vi ønsker å forbedre oss og er glad for din tilbakemelding, samtidig oppfordrer vi deg på nytt til å ta kontakt med vår kundeservice på telefon 32784640, så skal vi gjøre vårt beste for at du skal få den servicen du fortjener. Mvh Modum Kabel-TV
Er veldig fornøyd med tjenestene og produktene jeg har igjennom Modum Kabel-TV. Mulighet for å besøke kundeservice er et stort pluss, da de kan hjelpe deg på stedet. Kundeservice hjelper deg raskt og effektivt med alt du lurer på. Meget god pris på tjenester og stor kanalutvalg.
fornøyd med modum kabel men for dyr. god kunde service.
Vi har fått TV-kanaler og bredbånd fra Modum Kabel-TV og RingNett. Signalene er stabile, hastigheten er rask og de leverer mer hastighet enn det vi trenger, både i forhold til streaming, online gaming, hjemmekontor og vanlig surfing på nett. AirTies gir gode trådløse signaler i hele huset. Bildekvaliteten på TV-kanalene overgår det meste og kan ikke sammenlignes med andre leverandører av TV-signaler. Prisnivået på tjenestene ligger godt under prisene til konkurrentene. Kundeservice er imøtekommende, løsningsorienterte og hyggelige. Kvaliteten på Modum Kabel-TV og RingNett sin kundeservice er noe helt annet enn det jeg har opplevd når jeg har ringt og snakket med kundeservice hos de store nasjonale aktørene som egentlig ikke vil snakke med kunden. Det er flott ha ha en slik lokal leverandør i bygda, noe som det dessverre ikke finnes mange igjen av. Vi syns det er svært viktig å støtte opp om lokale bedrifter og handle lokalt, og det er uproblematisk når den lokale leverandøren leverer best på alle punkter. Takk for godt service og leveranse. Hilsen fornøyd kunde.
God kundeservice. De strekker seg langt for å holde deg fornøyd og hjelper deg med IT-problemer som konkurrentene ikke ville ha hjulpet deg med. God ytelse på Internett-forbindelsen.
Hei! Tusen takk for din tilbakemelding til oss. Dette setter vi stor pris på, og er noe vi vil ta med oss videre. Ha en fin dag! Mvh Kundeservice Modum Kabel-TV og RingNett AS