OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg bor i Ringnes Park og vi gikk for snaut en mnd siden over til Opennet. Det er en utrolig dårlig leveranse. Vi har fibersamvand og ble lovet 1000 mb/s forbindelse. Jeg hadde før overgangen 350 mb/s fra Telenor og målte stort sett hastigheter opp mot 200 mb/s. Nå har jeg en serie målinger over flere uker med hastigheter ned til 6 mb/s. Stort sett er målingene på under 30 mb/s og har en ping opp mot 22 mens jeg hadde 2 eller 3 stort sett mot Telenor. Dette gjør at TV stadig faller ut og at det tar tid å få opp internettsider. Noen ganger mister også pc nettverket. Jeg har sendt mailer med klager og målinger i løpet av noen uker uten at de er blitt besvart. I dag blei jeg kontaktet og etter den siste testen jeg gjorde tror jeg at feilen ligger i ruteren de har levert og satt opp. Jeg vil ikke gjøre noe med konfigurasjon på ruteren og har gitt Opennet beskjed om det. Så langt har jeg ikke fått noen respons på dette, ei heler en forklaring på feilen.
Hei Per, Så trist å høre at du opplever dårlig dekning hjemme hos deg. Vi vil gjerne hjelpe deg få en bedre opplevelse av ditt trådløse nett, og om du tar kontakt med meg på [email protected] med navn og telefonnummer så skal jeg følge dette opp med deg. På våre FAQ- sider har vi og publisert en artikkel om hvordan man kan forbedre hastighet og dekning på trådløst nett. https://obosopennet.no/kundeservice/faq-wifi/ Ta kontakt med meg så kan vi sammen gå igjennom problemene du opplever. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]
Borettslag i Oslo - ble installert for ca 2 år siden som erstatning for et håpløst gammelt GET-nett. Rask installasjon og et fullt fungerende 1 Gb-nett etter dette. Jeg tror nettet har vært nede 2 ganger i perioden på nattetid for vedlikehold. Meget konkurransedyktig prising. Hele borettslaget er strålende fornøyd.
Så hyggelig å høre Rolf. Vi har et høyt fokus på kundetilfredshet og slike tilbakemeldinger varmer. Takk for at du tok deg tid til å skrive en kommentar. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]
Vi har hatt opennet i mange år og det har fungert utmerket hele tiden. Fiber med høy hastighet til en gunstig pris.
Tusen takk John. Vårt mål er å levere et stabilt høyhastighets fibernett med konkurransedyktige priser til våre kunder. Ingenting er bedre enn fornøyde kunder. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]
Forferdelig dårlig trådløst nett fryser ofte og det påvirker også tv signalet kundeservice er null sitter vel en del seniorer der som ikke har peiling på teknologi tror di jobber gratis for å få dagene til å gå.
Hei Jan, Vi har nå begynt å følge opp alle meldinger her på bytt.no Jeg håper du fortsatt ikke sitter med disse problemene, men om du gjør det så ta kontakt med meg på [email protected] Jeg lover deg at jeg ikke er kvalifisert for å kjøpe seniorbillett på bussen! Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]
Nettet er ekstremt tregt og skrur seg av og på hele tiden. Kundeservice har foreslått å bytte strømkabel og det har de gjort 3 ganger. Til slutt kom det en tekniker og det viste seg jeg hadde feil ruter. Ny ruter ble installert og nettet fungerer fortsatt ikke. Har holdt på i 2 måneder uten å få det til å virke. Dessverre er det borettslaget som har bestemt at vi skal bruke denne leverandøren hvis ikke hadde jeg skiftet for lenge siden.
Hei H.K, Vi har nå begynt å følge opp alle meldinger her på bytt.no Beklager så mye at du har hatt denne opplevelsen. Jeg håper alt er i orden nå sånn at du kan sitte på hjemmekontor, surfe, streame, game, med mer uten problemer. Om du fortsatt har problemer så kan du kontakte meg på [email protected] så vil jeg sørge for at saken din blir løst. Mvh Aleksander | OBOS OpenNet [email protected]
Ny obos- leilighet. Første uka uten nett. Kom omsider på nett, men WiFi detter ut og inn hele tiden når vi beveger oss rundt i vår lille 90 m2 leilighet. Håpløst opplegg. Dette holder ikke. Håper å finne en alternativ løsning til OBOS open net.
Dette er dyrt, dårlig og absolutt ikke verdt pengene. Å få stygge ledininger som ligger synlig er også et tap om man vil selge leilighet senere. Og internettet ( fiber) er ustabilt, tregt og lite samarbeidsvillig i disse corona tider med hjemmekontor . Ber alle styre unna dette. Open.net tommel ned! Kundeservice svarer heller ikke på flere hendvendelser. Dette kan ikke anbefales! Angrer bittert og vil helst bytte leverandør fortest mulig. Som sagt ikke godt nok. Med andre ord, horribelt