NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra første stund ble hastigheten veldig varierende. Dette var alltid stabilt før.
Virker veldig bra. Ikke nedetid enda. Håper bare det fortsetter slik.
Nei funka supert fra man satte i kontakten. Har ingenting og klage på. Knall kundeservice og rask levering!
Har fått internett til vegg, men det viser seg at det mangler utstyr i bolig for å få signal til router. Det tar ganske lang tid å få ordnet, med en del frem og tilbake. Saken er ennå ikke løst
Vær veldig forsiktig med dette selskapet, når du kontakter dem, da må du betale til dem uansett. Et Dårlig bedrift, ikke anbefaler.
Jeg skulle få det samme som jeg hadde m tv og alt for en mye lavere pris,men bare fått internett og ikke tvkanaler
Fantastisk kundeservice i mitt tilfelle. Uslåelig på pris og på datamengde på mobilt bredbånd.
Ufullstendige opplysninger ved inngående av avtalen. Skulle bli billigere enn det jeg hadde, men ikke ett ord om at jeg måtte bestille og kjøpe tv-boks selv. Uforutsette utgifter.
Litt rot først da vi ikke fikk ting til å virke.Nå går det bra
Ruteren fra dere gir betydelig bedre signal enn den som Telenor leverte i 2023. Noe av bedringen skyldes muligens ar jeg fikk oppfordring om å flytte på ruteren. 2 m lenger øst i vindfanget i sokkelen ga det beste signalet. Nå virker trådløs signal til TV i hovedetasjen stabilt uten å falle ut med jevne mellomrom slik vi har hatt etter at vi byttet over Allente til fiber.
Overgangen ble vanskelig. Bestilt "tradisjonell fjernkontroll". Håper bedring.
Jeg har hatt nexgentel noen dager og byttet fra annen leverandør gikk smertefritt med instruksjonene som fulgte med utstyret. Det som utløste byttet var pris. Virker som bra nett og tv fra Rikstv er bra også. Foreløpig veldig fornøyd med bytte av leverandør.
Ting fungerer som forventet. Ba om å få fjernkontroll med talltastatur.
Nexgentel leverer hva de lover hva gjelder hastighet. Men faktura samsvarer ikke med tilbudt pris. Noen tillegg som ikke ble nevnt i samtalen med selger. Det er bl.a. lagt inn et fakturagebyr på kr 129,- DET ER UHØRT DRØYT, OG VIL IKKE BLI BETALT!
Når vi skulle skifte selskap spurte jeg flere gang om kanalene var de samme...særlig fotball og formel 1 var viktig for oss...jada sa han ingen forandring på kanalene...så vi føler oss veldig lurt ! Men snakka med en hyggelig mann i Rikstv, og han ordna så vi fikk tilbake sportskanalen....men vi må jo betale ekstra , så vi ender vel opp med et mye dyrere abonnement enn vi hadde...Veldig skuffa Nexgentel!
Har ikke fått startet opp med tjenesten,da kun vår leieboer har fått sine tjenester.