DNB Eiendom har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk pristilbud på salg av leilighet bekreftet på sms. Da oppgjøret endelig kom tok megler ekstra betalt
Hei! Takk for tilbakemelding. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med megler, kontoret eller kundeservice slik at vi får sett nærmere på dette: https://dnbeiendom.no/Kontakt /Marthe
Har tatt kontakt med DnB eiendom og en annen megler. Fikk samme verdivurdering. Men valgt den andre megler. Det som skjedde etterpå at DnB megler begynte å spre rykter at huset var høyprist og anbefalt den som ville kjøpe å betale kr 2 000 000 under takst. I tilegn sa han til noen jeg kjenner at huset er høyprist. Hvor er moralen her? Diskutere huset mitt med andre som ikke ville kjøpe så får jeg vite fra dem at huset et for dyrt ! Uprofesjonelt arbeid. Jeg har brukt DnB tidligere og har dårlig erfaring med megler. Hun hørte ikke på hva vi sier, glemte å nevne en ekstra stue vi hadde.
Hei, dette er ikke praksis vi ønsker at våre rådgivere praktiserer. Hvis du kan kontakte oss på [email protected] og forklare saken nærmere, og hvem det gjelder, så skal vi få sett nærmere på dette og tatt saken din :) Vi håper du kan gjøre dette så vi kan se nærmere på saken din, da vi har et øye fokus på ekspertise og profesjonalitet! Håper å høre fra deg /Vinjar
Hold dere langt unna DNB eiendom avd sandnes. Vanvittig Uprofesjonell ledelse. De er ikke til å stole på..
Hei! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. VI har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 91504800, så kan vi se på det. /Tonje
Har kjøpt og solgt flere boliger, men denne kjøperopplevelsen fra DNB i Stavanger var den verste. Megler var kollega med selger og de holdt igjen opplysninger om vannskade selv om skadene kunne ses på prospektet. At de synes det er greit å bruke firmaet til å prøve å lure kjøpere kan tyde på dårlig bedriftskultur. Vil derfor advare andre før de bruker DNB til å selge eller å kjøpe eiendom. Det finnes heldigvis andre seriøse aktører som kan brukes.
Hei! Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, slik skal det selvsagt ikke være. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. Håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter så kan vi se nærmere på saken din. /Lisa
Selvhøytidelig og uprofesjonell megler som snakker deg etter munnen og tar innspill og uenighet som personlige fornærmelser. Er passiv og mangler strategi i salgsprosessen. Uærlig om egeninteresser og tilbakeholder relevante opplysninger. Leverer ikke verken iht prisvurdering eller innsats. Snakker nedsettende og latterliggjør deg som kunde når han tror du ikke overhører samtalen.
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre meglere. Vi ønsker gjerne sjekke opp saken videre, så send gjerne en epost til [email protected] med informasjon om hvilket av kontorene våre det gjelder og informasjon om saken. Sånn skal det ikke være, så dette vil vi gjerne ta videre. /Frida
Bjellen skullet allerede ringt for meg da vask & flytte byrå som SM anbefalte avslørt som oppført ULOVLIG hos Arbeidstilsynet. Dette firmaet fra Sandvika (OS) kom på befaring og roset SM til himmels for mange oppdrag de fikk. Tatt det ordrett er : «Gud skal velsignet han og alle i hans familie i himmels paradis!» Rett etter OS fikk nøkkelen til sommerhus, ranet de både verdisaker, og dyre hage maskiner. Vi fant tilfeldigvis på Finn.no at kjente maskiner selges samlet til 1000 kr. Det må være at de glemte å ta med lader, batteriet i all hast…. Da vi kom til hytta , det ser helt rasert ut. Tingene ble kastet ut over hele eiendom. Alt har stått i regn og vind siden juni… det kom grove trusler om vi anmeldte dem. — Vi kjøpte nybygd leilighet fra DNB i Drammen for 2 år siden. Vi ble anbefalt for SM fra DNB i Asker. Nye leilighet ble ferdig nå i juli. Vi tok kontakt med SM i våren for å selge leilighet i Spikkestad. Siden kom det en etter andre merkelige forklaringer på svikt i salgsprosessen. Bla. som: 1) vi ble nektet å kunne se på de som kom på den eneste visningen langt ut på kvelden før en arbeidsdag. 2) vi prøvde å foreslå en ny visning litt tidligere på dagen i en helg. Men SM tok aldri telefon. 3) Antallet på de som kom og de som ringte etter for «visning etter avtale» varierte hver gang vi etterspurte listen. 4) Etter flere purring, satt SM «Til Salgs» plakat 2 uker etter visning. Dagen etter , kom et bud fra Eivind, SM sin «samarbeids kollega» på 600000 kr under prisantydning. Salgsgaranti / e-takst fra SM i 2021 var på 4 500 000 kr. 5) Så måttet vi tåle så mye alvorsprat fra SM om boligkrakk, ingen vil ha vår leilighet , vi må være takknemlig på at vi har en budgiver i det hele tatt. Vi allikevel avslo budet. Men ønsket å få se kopi av bud journal. Da «plutselig» kom et nytt bud med 200000 kr mer. Denne gangen også fra Eivind. Vi avslo dette budet også. Fikset ikke økonomisk . 6) i mellomtida, så var det så mye feil i annonsen på Finn.no. Essensielle data som byggeår, BRA, BTA størrelsen bod og teknisk rom, fordeler som ende seksjon, rett ved en ny flott barnehage og barneskole måtte rettes opp av SM sin assistent. 7) Jeg har vært SAGA -kunde i over 10 år. Fikk god rente på mellomfinansiering når jeg skal bytte til en ny leilighet i Drammen som er 1/2 mindre. Leiligheten i Spikkestad hadde allerede 2 potensielle kjøper som er super ivrig pga. skole til barna da jeg kontakt i mars. 8) det er helt uvirkelig at gamle leiligheten min ikke ble solgt enda uken før 6 måneders salgs garanti utløper om 6 dager. 9) økonomisk er vi pr. nå total ødelagt når som renteøkning kom på toppen av det hele. Jeg måttet i forrige uke selge bilen min for å betale en full styling som aktiv dødshjelp. Og enda ble vi «mobbet/advart» at det er dumt, det kommer til å ikke å komme noen på denne visningen nr.2, FINN tar ikke nye bilder etter stylinger. 10) vi ble rådet til å « nesten krype etter Eivind og bønnfalle han å gi det forrige budet en gang til». Vi måtte ta en telefon med egen rådgiver i DNB og ba om råd. Hun var lett sagt forvirret at det har gått så dårlig hittil. Det vises også at salg av Spikkestad var fremdeles ikke registrert i min portal hos DNB eiendom inntil for 10 dager siden… 11) På vår annonse å finne en ny megler , kom det mange , interessant og ikke minst troverdige kandidater fra andre vel renovert meglerhus her i bygda. Da blir det lettere i den totale unødvendige fabrikkerte depresjon fra SM & Eivind. Konklusjon : til dere som lest denne fra DnB , hva skal vi gjøre nå ??
Hei Liv ! Veldig kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse. Dette ønsker vi selvsagt ikke at noen kunder skal oppleve. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken her, men jeg vil anbefale å sende en epost til [email protected] slik vi kan sjekke opp saken nærmere. /Elisabeth
Megler fikk i oppdrag å selge en bolig for oss. I den forbindelse ble megler orientert om at det over gaten var en ubygget tomt som var regulert til boligformål, men som ikke var påbegynt bygging enda. Megler lovet å markedsføre dette slik at kjøpere ikke fikk feil opplysninger og følte seg lurt. Etter overdragelse går det kort tid før bygging starter og kjøper føler seg lurt. Saken havner i avisen hvor kjøper henger ut oss som selgere. Vi har i hele denne tiden bedt om bistand, råd eller "beroligelse" fra DNB Eiendomsmegling ved megleren og hennes daglige leder, men alle henvendelser avvises. DNB kan dessverre ikke anbefales.
Hei Christian! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du solgte bolig via oss. Dette ønsker vi ikke at noen kunder skal oppleve. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken her, men om du ikke oppnår kontakt med megler, eller daglig leder på kontoret det gjelder, så vil jeg anbefale å sende en epost til [email protected], slik vi kan sjekke opp saken nærmere. /Frida