Propr har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Boligen min skulle overføres fra meg til x'samboer. Var i kontakt med propr for å orde med skjøte og tinglysing. Alt virket greit helt til de førte saken videre til eindomsoppgjørs selskapet de bruker. (Norsk Eindomsoppgjør AS). Der er det bare vimsing og useriøse personer som håndterer saken videre med banken. Fått beskjed at alt er på stell, men banken våres bekrefter at kontakten ikke er ordentlig og må rettes. Har kontaktet eindomsoppgjørselskapet x antall ganger og får beskjed om at alt er på stell. Nå sitter vi her og har ikke fått overført skjøtet på boligen. Og de krever penger for noe de ikke har utført. Useriøst firma, fraråder folk om å bruke propr grunnet oppgjør selskapet de velger å bruke.
Hei, Takk for at du delte din opplevelse med oss, selv om den dessverre ikke har vært positiv. Vi beklager oppriktig for de utfordringene du har opplevd i forbindelse med overføringen av boligen din. Vi forstår at denne situasjonen har vært skuffende for deg, og vi beklager igjen for de ulempene du har opplevd. Selv om det ikke er mulig å rette opp i tidligere hendelser, ønsker vi at du skal vite at vi tar din tilbakemelding svært alvorlig, spesielt i forhold til vårt samarbeid med Norsk Eindomsoppgjør AS. Vårt mål er alltid å forbedre våre tjenester og samarbeidspartnere for å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse. Din tilbakemelding er verdifull for oss, og den hjelper oss med å identifisere områder der vi kan gjøre forbedringer. Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring med oss. Med vennlig hilsen, Oss i Propr.no
De svarer veldig raskt på chat, også i helger - og kommuniserer på norsk. Det er lett og velge hva man vil ha med og ikke, slik at man sparer penger på all jobben man gjør selv. Savnet mulighet for 360° foto via Finn gjennom propr, men ellers veldig fornøyd.
Hei, Tusen takk for din positive anmeldelse! Det gleder oss å høre at du er fornøyd med din opplevelse av å selge selv gjennom Propr. Vi setter stor pris på din tilbakemelding om vår raske chatrespons, selv i helger. Det er viktig for oss å være tilgjengelige og tilby god kundeservice når du trenger det. Det er hyggelig å høre at du har satt pris på muligheten til å tilpasse tjenesten etter dine behov, noe som har hjulpet deg med å spare penger. Vi forstår også ditt ønske om 360° bilder via Finn, og vi tar gjerne med dette som tilbakemelding for videre forbedringer. Takk for at du valgte Propr, og vi håper at din positive opplevelse vil oppmuntre andre til å utforske mulighetene for å gjøre mer av jobben selv. Hvis du noen gang har spørsmål eller trenger hjelp igjen, er vi her for å støtte deg. Med vennlig hilsen, Oss i Propr.no
Den største fordelen er selvsagt at det er mye billigere enn å bruke megler. Verktøyet for å lage boligannonse er bra, og budrunden/oppgjøret fungerer greit. Kjøper var også fornøyd med prosessen. MEN. Det er ganske mye arbeid. Kundeservicen er middels. De svarer raskt, men veldig ofte med generiske, lite hjelpsomme svar. Og være oppmerksom på at boligselgerforsikringen er meget dyr gjennom propr, omtrent dobbelt så dyr som hos andre meglere. Så hvis man er interessert i dette må man være oppmerksom på at besparelsen sammenlignet med megler er mindre enn man får inntrykk av. Prisen for fotograf og takstmann er ikke inkludert kjøring, så dersom man bor utenfor de store byene blir det ekstrakostnader der også. Alt i alt ble det ganske mye dyrere bruke propr enn jeg forventet. Alt i alt en middels erfaring, ikke gitt at jeg gjør det på samme måte neste gang.
Hei Vegard, Takk for at du delte din ærlige vurdering av din opplevelse med å bruke Propr. Vi setter pris på din tilbakemelding, både de positive og de utfordrende aspektene. Det gleder oss å høre at du opplevde betydelige fordeler med å bruke Propr, spesielt når det gjelder kostnadsbesparelsene sammenlignet med tradisjonelle meglere. Vi er glade for at verktøyet for å lage boligannonse, budrunden og oppgjøret fungerte tilfredsstillende for deg, og at både du og kjøperen var fornøyde med prosessen. Vi beklager at du opplevde kundeservicen som middels. Når det gjelder boligselgerforsikringen, har vi fått beskjed fra vår samarbeidspartner at vi skal være konkurransedyktige. Om dette ikke stemmer, så setter vi pris på at du har gjort oss oppmerksomme på dette, og vi vil umiddelbart undersøke dette nærmere for å sikre at våre priser forblir konkurransedyktige og rimelige. Når det gjelder prisene på foto, skal disse i utgangspunktet være faste. Dessverre er det noen få deler av Norge der vi ikke har tilstrekkelig med fotografer, noe som kan føre til et tillegg for kjøring. Dette er noe vi gir beskjed om til kundene det skulle gjelde, slik at de har mulighet til å avbestille hvis de ønsker det. Vi er klar over at dette er en utfordring, og vi ønsker å forbedre oss på dette området. Vi jobber aktivt med å etablere flere samarbeidspartnere blant fotografer for å kunne tilby enda bedre service. Vi forstår at din erfaring var en blanding av positive og utfordrende elementer. Vi vil fortsette å jobbe hardt for å forbedre oss. Med vennlig hilsen, Oss i Propr.no
Enkelt å bruke, trygt med egen oppgjørsavdeling, rett og slett topp.
Hei Morten, Takk for din positive tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du opplevde vår tjeneste som genial. Vi er glade for at du fant tjenesten enkel å bruke og at du følte deg trygg med vår samarbeidspartner, Norsk Eiendomsoppgjør AS. Vi streber alltid etter å tilby en brukervennlig og pålitelig tjeneste, og din tilbakemelding er svært verdifull for oss. Hvis du har flere kommentarer eller spørsmål, er vi her for å hjelpe deg. Takk igjen for at du valgte Propr! Med vennlig hilsen Oss i Propr.no