Propr opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God kundeservice med rask respons hos Propr. Generelt gode digitale løsninger når det kommer til kontrakt og signering. Men de på Norsk Eiendomsoppgjør er ikke like opptatte av kundeservice som Propr. Så det trekker dessverre litt ned. De er veldig opptatt av at det er Propr som er oppdragsgiver og at det ikke er deres problem dersom pengene ikke står på konto innen overtakelse. Det er forsåvidt greit nok at de ikke er ansvarlig for at pengene står på konto innen overtakelse, men de burde som oppgjørsfirma være opptatt av at oppgjøret og overtakelsen går som den skal. En beskjed til kjøper og selger om at pengene ikke er på konto. Burde ikke være så vanskelig å få til. Spesielt med tanke på at de (ifølge dem selv) kun mottar penger på morningen. Hun sa hun kunne gi beskjed til Propr, fordi de er oppdragsgiver og ikke meg. «Det er ikke mitt problem» attitude, er ikke den beste måten å møte folk. Saksbehandler fortalte hvor utrolig mye jobb hun hadde. Hun hadde hele 17 oppgjør i dag og vårt oppgjør var det eneste som ikke hadde kommet inn. Det ville være altfor mye jobb å si fra om at pengene ikke er kommet på konto. For hun hadde tusenvis av andre oppgjør og det ville ikke gjort noen forskjell uansett. Da lurer jeg litt på hvor forsinket overtakelsen hadde blitt dersom jeg ikke hadde tatt kontakt. Håper virkelig at Propr revurderer å bruke underleverandør. Vi skulle egentlig hatt overtakelse i dag. Nå har jeg snakket med kjøper og han sier at banken har overført pengene. Så vi får se om Norsk Eiendomsoppgjør sender ut sms etter hvert. Det koster så lite å være hyggelig og imøtekommende. Det var tydeligvis mye ork å bli oppringt.
Hei Sara, Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring med oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og våre digitale løsninger. Kundetilfredshet og våre digitale løsninger er viktig for oss, og vi setter stor pris på dine positive kommentarer om disse aspektene av vår tjeneste. Vi beklager å høre om dine mindre positive erfaringer med Norsk Eiendomsoppgjør. Vi er opptatt av at alle våre kunder skal ha en god og problemfri opplevelse, også når det gjelder interaksjoner med våre samarbeidspartnere. Derfor vil vi ta en gjennomgang av våre prosedyrer og vårt samarbeid for å sikre at kvaliteten på tjenesten opprettholdes på alle nivåer. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å informere oss om disse forholdene, og vi vil jobbe med å forbedre våre tjenester og vårt samarbeid med underleverandører. Hvis du ønsker å diskutere dette nærmere eller har andre spørsmål, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss direkte. Takk igjen for din tilbakemelding. Det hjelper oss å vokse og forbedre oss. Med vennlig hilsen Oss i Propr.no
Jeg solgte min bolig med Propr i påsken 2021. Det gikk veldig bra! Jeg har sammenlignet tilbudene jeg fikk fra meglere og fant ut at jeg har spart minst 50.000 kroner ved å velge Propr i stedet for andre meglere. Det var ganske gøy å lage min egen annonse på propr og finn. Dette har jeg erfaring fra etter å ha brukt finn i flere år, så det var ingen sak. Siden jeg solgte med Propr måtte jeg selv holde visninger. Det gikk helt fint og jeg kunne sette opp visningene når det passet meg best. Budrunden gikk også bra, og jeg er fornøyd med salgsprisen. Innlogging på nett fungerte greit, men håper det blir bedre.
Hei Tobias, Det var en glede å lese om din positive opplevelse med å selge boligen din selv gjennom Propr. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer og for de vennlige ordene om vår tjeneste. Vi er spesielt glade for å høre at du fant vår tjeneste enkel å bruke og at den ga deg kontroll over salgsprosessen. Det er flott å høre at du kunne spare betydelige summer ved å velge oss fremfor tradisjonelle meglere. Angående ditt punkt om innlogging på nettet, setter vi stor pris på din tilbakemelding. Vi er dedikerte til stadig å forbedre tjenesten vår, og setter pris på dine innspill som hjelper oss å identifisere områder for forbedring. Takk igjen for at du valgte Propr og for å dele din erfaring med oss. Vi ønsker deg all lykke i fremtiden og ser frem til muligheten for å bistå deg igjen, skulle behovet oppstå. Med vennlig hilsen Oss i Propr.no
Forsøkte å bruke Propr.no, men førte dessverre ikke frem til noe resultat. Finnes nok bedre tjenester enn dette på markedet.
Hei, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vi er lei oss for å høre at din erfaring med Propr.no ikke førte til de resultatene du håpet på. Kundetilfredshet er svært viktig for oss, og vi tar alle tilbakemeldinger seriøst for å forbedre tjenestene våre. Vi forstår at ikke alle salg går som planlagt, og vi ønsker å lære fra disse erfaringene. Hvis du er villig, vil vi sette stor pris på om du kan dele mer detaljert hva som ikke fungerte for deg. Dette vil hjelpe oss å forstå dine behov bedre og se på hvordan vi kan forbedre vår tjeneste. Takk igjen for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Oss i Propr.no
Jeg har nettopp solgt leiligheten min med propr og er veldig fornøyd! Så jeg vil takke de gode medarbeiderne på propr som har vært tilgjengelige nesten døgnet rundt og svarte med en gang på alt jeg lurte på i forhold til salget. Propr samarbeider med Norsk eiendomsoppgjør AS som tok seg av oppgjøret, tinglysing osv. Eiendomsmegleren fra Norsk eiendomsoppgjør AS har vært så tålmodig med meg og tok seg tid til å ringe meg, forklare ting og roe meg ned da jeg var bekymret og usikker om det ville gå bra med salget og oppgjøret. Jeg må si at når man selger selv så man være forberedt på at det blir en del arbeid og det vil kreve egen innsats, men jeg er så glad at jeg valgte å gjøre det. Jeg har spart mye penger og har fått en ny erfaring. Takk til Norsk eiendomsoppgjør AS for denne muligheten!
Hei Maria, Vi ønsker å takke deg varmt for din vennlige tilbakemelding og gratulerer deg med et vellykket salg av din leilighet gjennom Propr! Det gleder oss stort å høre at din opplevelse har vært positiv, og vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å dele dine erfaringer med oss. Det er gledelig å høre at du opplevde våre medarbeidere som profesjonelle og serviceinnstilte. Vår høyeste prioritet er å sikre at våre kunder føler seg trygge og godt informert. Vi er svært stolte av vår dedikerte kundeserviceavdeling, som arbeider hardt for å støtte alle våre kunder gjennom hele salgsprosessen. Det er også svært hyggelig å høre at du er fornøyd med vår samarbeidspartner, Norsk Eiendomsoppgjør AS. Det er flott å høre at de var tålmodige og hjelpsomme, og at de bidro til å gi deg et positivt inntrykk av hele forløpet. Å velge å selge selv kan være en berikende opplevelse, og det er godt å høre at du har spart penger og fått en ny erfaring gjennom denne prosessen. Vi takker deg for at du valgte Propr og Norsk Eiendomsoppgjør AS da du solgte leiligheten din. Vi ønsker deg all mulig lykke i fremtiden, og husk at vårt team alltid står klare til å hjelpe deg hvis du skulle trenge det igjen. Med vennlig hilsen, Oss i Propr.no
Boligen min skulle overføres fra meg til x'samboer. Var i kontakt med propr for å orde med skjøte og tinglysing. Alt virket greit helt til de førte saken videre til eindomsoppgjørs selskapet de bruker. (Norsk Eindomsoppgjør AS). Der er det bare vimsing og useriøse personer som håndterer saken videre med banken. Fått beskjed at alt er på stell, men banken våres bekrefter at kontakten ikke er ordentlig og må rettes. Har kontaktet eindomsoppgjørselskapet x antall ganger og får beskjed om at alt er på stell. Nå sitter vi her og har ikke fått overført skjøtet på boligen. Og de krever penger for noe de ikke har utført. Useriøst firma, fraråder folk om å bruke propr grunnet oppgjør selskapet de velger å bruke.
Hei, Takk for at du delte din opplevelse med oss, selv om den dessverre ikke har vært positiv. Vi beklager oppriktig for de utfordringene du har opplevd i forbindelse med overføringen av boligen din. Vi forstår at denne situasjonen har vært skuffende for deg, og vi beklager igjen for de ulempene du har opplevd. Selv om det ikke er mulig å rette opp i tidligere hendelser, ønsker vi at du skal vite at vi tar din tilbakemelding svært alvorlig, spesielt i forhold til vårt samarbeid med Norsk Eindomsoppgjør AS. Vårt mål er alltid å forbedre våre tjenester og samarbeidspartnere for å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse. Din tilbakemelding er verdifull for oss, og den hjelper oss med å identifisere områder der vi kan gjøre forbedringer. Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring med oss. Med vennlig hilsen, Oss i Propr.no
De svarer veldig raskt på chat, også i helger - og kommuniserer på norsk. Det er lett og velge hva man vil ha med og ikke, slik at man sparer penger på all jobben man gjør selv. Savnet mulighet for 360° foto via Finn gjennom propr, men ellers veldig fornøyd.
Hei, Tusen takk for din positive anmeldelse! Det gleder oss å høre at du er fornøyd med din opplevelse av å selge selv gjennom Propr. Vi setter stor pris på din tilbakemelding om vår raske chatrespons, selv i helger. Det er viktig for oss å være tilgjengelige og tilby god kundeservice når du trenger det. Det er hyggelig å høre at du har satt pris på muligheten til å tilpasse tjenesten etter dine behov, noe som har hjulpet deg med å spare penger. Vi forstår også ditt ønske om 360° bilder via Finn, og vi tar gjerne med dette som tilbakemelding for videre forbedringer. Takk for at du valgte Propr, og vi håper at din positive opplevelse vil oppmuntre andre til å utforske mulighetene for å gjøre mer av jobben selv. Hvis du noen gang har spørsmål eller trenger hjelp igjen, er vi her for å støtte deg. Med vennlig hilsen, Oss i Propr.no
Den største fordelen er selvsagt at det er mye billigere enn å bruke megler. Verktøyet for å lage boligannonse er bra, og budrunden/oppgjøret fungerer greit. Kjøper var også fornøyd med prosessen. MEN. Det er ganske mye arbeid. Kundeservicen er middels. De svarer raskt, men veldig ofte med generiske, lite hjelpsomme svar. Og være oppmerksom på at boligselgerforsikringen er meget dyr gjennom propr, omtrent dobbelt så dyr som hos andre meglere. Så hvis man er interessert i dette må man være oppmerksom på at besparelsen sammenlignet med megler er mindre enn man får inntrykk av. Prisen for fotograf og takstmann er ikke inkludert kjøring, så dersom man bor utenfor de store byene blir det ekstrakostnader der også. Alt i alt ble det ganske mye dyrere bruke propr enn jeg forventet. Alt i alt en middels erfaring, ikke gitt at jeg gjør det på samme måte neste gang.
Hei Vegard, Takk for at du delte din ærlige vurdering av din opplevelse med å bruke Propr. Vi setter pris på din tilbakemelding, både de positive og de utfordrende aspektene. Det gleder oss å høre at du opplevde betydelige fordeler med å bruke Propr, spesielt når det gjelder kostnadsbesparelsene sammenlignet med tradisjonelle meglere. Vi er glade for at verktøyet for å lage boligannonse, budrunden og oppgjøret fungerte tilfredsstillende for deg, og at både du og kjøperen var fornøyde med prosessen. Vi beklager at du opplevde kundeservicen som middels. Når det gjelder boligselgerforsikringen, har vi fått beskjed fra vår samarbeidspartner at vi skal være konkurransedyktige. Om dette ikke stemmer, så setter vi pris på at du har gjort oss oppmerksomme på dette, og vi vil umiddelbart undersøke dette nærmere for å sikre at våre priser forblir konkurransedyktige og rimelige. Når det gjelder prisene på foto, skal disse i utgangspunktet være faste. Dessverre er det noen få deler av Norge der vi ikke har tilstrekkelig med fotografer, noe som kan føre til et tillegg for kjøring. Dette er noe vi gir beskjed om til kundene det skulle gjelde, slik at de har mulighet til å avbestille hvis de ønsker det. Vi er klar over at dette er en utfordring, og vi ønsker å forbedre oss på dette området. Vi jobber aktivt med å etablere flere samarbeidspartnere blant fotografer for å kunne tilby enda bedre service. Vi forstår at din erfaring var en blanding av positive og utfordrende elementer. Vi vil fortsette å jobbe hardt for å forbedre oss. Med vennlig hilsen, Oss i Propr.no