ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra konseppt enkelt å bestille bytte abonnement enkelt å bruke
Hei, Vidar Enkelt og bra, akkurat slik vi vil at det skal være. :) Mvh. Anne ice.no
Har hatt abonnementet i 6 år, og er veldig fornøyd! Får raskt hjelp ved behov og endringer gjøres "smertefritt"!
Hei, Elisabeth Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Byttet til ICE etter mange år med irritasjon over uforutsigbare fakturaer, gebyrer og elendig kundeservice hos en av de største leverandørene i Norge. Som ICE-kunde får man enklet hjelp om man trenger det og prisen du betaler for ditt abonnement er alltid som du forventer - måned etter måned. Dekningen har jeg aldri hatt problemer med, enten det er her hjemme elller på reise. Så lenge ikke dette endrer seg, kommer jeg neppe til å skifte leverandør av mobiltjenester. Meget god fornøyd :)
Hei, Eivin Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Akkurat slik vi vil det skal være! :D Mvh. Anne ice.no
Alltid positiv og hjelpsom. Løser på beste måte! Inngir tillit. Og kort ventetid!
Hei, Annelise Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Opplever at de er ærlig om hvor de har god dekning. Ved problemer med abonnementet gjør de sitt ytterste for å fikse det.
Hei, Anne Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Aldri noen problemer med Ice. Bra priser og bra app. 👍👍
Hei, Oddvar Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det er akkurat slik vi vil at det skal være! :D Mvh. Anne ice.no
Ble stående i 2 timer å vente på veiarbeid, og er det noe man virkelig trenger da, så er det dekning for å gå på internett, men den var totalt fraværende - noe den har vært titt og ofte ved andre anledninger også, så dette vil jeg ikke anbefale noen! Har herved byttet abonnement til noen med full telenordekning og som attpåtil er billigere! Og det samme har resten av familien min gjort, da alle erfarte det samme.
Hei, Sandra Det er leit å høre at det ikke fungerte tilfredsstillende for dere. Jeg håper dere har funnet dere til rette hos deres nye operatør, men dere er hjertelig velkommen tilbake til oss hvis forholdene skulle endre seg. :) Mvh. Anne ice.no