ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De tok opp prisen på abonnementet mitt uten at jeg fikk beskjed om det. Ikke så bra dekning heller, ville unngått Ice dersom man reiser mye med tog.
Hei A Den 29.08.2024 gikk det ut en epost til alle våre kunder. Det er jo slik at varer og tjenester forandres med tiden. ice har også flere ganger endret abonnementene og lagt inn mer data, uten å endre prisene. Dette er faktisk den første prisendringen vi noen gang har gjort, og dette har medført 30,- ekstra pr måned. Når det gjelder tog, beklager vi dersom du opplever ``hull`` i dekningen. Mvh Geir Ice
I en lengre periode har jeg gått glipp av innkommende anrop, de kommer ikke opp som ubesvarte anrop, men jeg får melding fra mobilsvar om en talebeskjed. Jeg har også hatt problem med å ringe ut. Tok kontakt med kundeservice som ville sende meg en SMS med tips til ting jeg kunne prøve. Denne SMSen fikk jeg aldri, så kanskje jeg heller ikke får alle SMSer? Var hos Elkjop som ga meg nytt sim-kort, etter dette har jeg fortsatt samme problem. Jeg bytter til Onecall, siden kundeservice ikke evner å på noen måte ta tak i problemet ser jeg ingen grunn til å fortsette feilsøkingen på egenhånd. Det ble mange gode år tross alt, men nok er nok.
Hei Anton Beklager at du har opplevd det slik. Vi ligger i Norgestoppen hva kundeservice angår, men det kan selvfølgelig glippe hos oss også. Beklager nok en gang, og ønsker deg velkommen tilbake. Mvh Geir Ice
Tok kontakt med Ice for å få byttet tlf abonoment fra bedrift til privat. Selger sa han skulle fikse at jeg slapp og betale avbruddsgebyr, null problem. Faktura på 9000,- kom, som jeg ble tvunget av Ice til å betale. Prøvde og få hjelp, men de ga seg en stor F i hele meg. Sannsynligvis den verste opplevelsen ved kjøp jeg har hatt. Snakket med en som sa at etter de ble kjøpt opp, ble de slem. Ikke stol på dem, uansett hva de sier.
Hei Sindre. Beklager opplevelsen du har hatt, men anbefaler deg å ta kontakt med bedriftsavdelingen vår, som sikkert hjelper deg. Angående at vi nå er kjøpt opp av Lyse, er det bare en formalitet. Våre abonnement og service er ikke endret. Mvh Geir Ice
I henhold til mitt forbruk er ice meget konkurranse dyktig.
Hei Egil, Så hyggelig at du er fornøyd med ditt abonnement hos ice :) mvh ice
Jeg hadde tidligere Telenor, og var absolutt ikke fornøyd! Byttet til Ice, og har ingen planer om å bytte igjen! Jeg har bare møtt hyggelige og hjelpsomme ansatte, og fått god hjelp med alle problemer! Vil anbefale Ice på det varmeste!👍👍👍
Hei, Vigdis Veldig hyggelig omtale, takk for at du tok deg tid til å fortelle om din positive erfaring. :-) Mvh Mia ice.no
Veldig fornøyd med Priser og service hos Ice og anbefaler andre å prøve Ice
Hei, Liv Takk for hyggelig omtale. :-) Mvh Mia ice.no
Mitt mobilabonement i ICE er mer stabilt enn mitt wifi fibernett
Hei, Vidar Så hyggelig at du er fornøyd med abonnementet ditt. Tusen takk for tilbakemeldingen 😊 Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
IKKE BESTILL ICE SIN SMART TALE TJENESTE Jeg bestilte ice sin smart tale tjeneste slik at jeg kan ringe fra PC-en min. I utgangspunktet skal denne fungere på 4 enheter samtidig, men fungerte kunn på 1 enhet (PC). Når de skulle hjelpe meg med å ordne opp i problemet, sa de at de ikke vet hvorfor tjenesten ikke fungere på den andre PC-en min, og nektet å avslutte avtalen (2 år binding...). I tillegg skylder de på selve PC-en selvom den er helt lik den første hvor smart tale funker fint. Jeg trenger jo fortsatt smart tale til de andre PC-ene og, men istedenfor det sitter jeg igjen med en verdiløs avtale, og er nødt til å betale for den hver eneste måned, de neste 1.5 årene, uten å få et skikkelig produkt... Dritt ekkelt og skamløst selskap.
Hei, Michal Leit å høre at dette er erfaringen din. Nå vet ikke jeg hva som har skjedd så jeg kan heller ikke uttale meg vedrørende dette. Jeg vil anbefale at du tar kontakt med Kundeservice for å se på en løsning av saken din. Mvh Mia ice.no
Bare positivt og si om ice mobil, aldri opplevd noe å sette finger på verken her hjemme eller i utlandet. Fungert helt optimalt i hele Eu regionen, mens min kone som har fra en annen operatør sliter hver gang vi er i utlandet med dekning. Noe som for meg betyr att men ikke trenger dyre abonnement med med lovnader om 5g med lysets hastighet for den vanlige forbruker! Raskt svart hos kundesenter, jeg slipper å bruke time opp og time med med musikk på øret før jeg får hjelp.Alltid hyggelige og hjelpsomme.
Hei, Alexander Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Funker bra, + slapp å betale en mnd da det var tull med mobildata i utlandet 1 dag
Hei, Kine Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Øker pris og forsvarer det med å øke datamengde som jeg over hode ikke trenger
Hei, Eyvind Det er leit å høre at den siste endringen av abonnementene våre ikke passet for deg. Vi har full forståelse for at en prisøkning aldri kommer beleilig, men det skjer dessverre fra tid til annen. Denne gangen var det vår tur. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med litt informasjon om ditt kundeforhold, så kan vi se om vi kan finne en bedre løsning for deg. :) Mvh. Anne ice.no
Telefon blir lagt på.....når folk prøver å ringe meg
Hei, Alseth Dette høres ut som noe vi bør se nærmere på. Vi får dessverre ikke hjulpet deg her på åpen vegg, men send oss gjerne en henvendelse med litt informasjon om deg og kundeforholdet ditt til [email protected], så skal vi se hva vi har registrert for deg. Mvh. Anne ice.no
Jeg synes Ice har dårlig kundeservice og tidvis også ganske dårlig dekning.
Hei Henri Beklager at du opplever det slik. Vi jobber hele tiden med å bli bedre. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 21 00 00 00, så vi kan få rettet opp i dette. Mvh Geir Ice
Sammenlignet med andre og med Ice har jeg pt ikke noen veldig gunstig avtale. Min bindingsavtale med Ice går ut 1. november. Da ser jeg fritt etter bedre tilbud
Hei Hallbjørn. Når avtalen din er over, er du hjetelig velkommen til å fornye den hos Ice Mvh Geir ice.no
Rett og slett utmerket, alt sammen. Har ingen ting som er dårlig.
Hei Bjørn Dette var hyggelig å høre. Mvh Geir ice.no
Funker ikke generelt. Jeg har opplevd at jeg mister data, hadde 60GB og mistet alt på to dager, og de hadde ingen forklaring på hvorfor. I tillegg har jeg slitet flere ganger med å ikke få tjeneste i andre land. Og da har jeg måtte ringt ice, men de får ikke til å fikse det.
Hei, Rebekka Dette høres ut som noe vi må få sjekket opp. Send oss gjerne en henvendelse med litt mer informasjon til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din her. Mvh. Anne ice.no