Med over 3 millioner årlige besøkende og mer enn 105 000 brukeromtaler, har Bytt.no etablert seg som en viktig portal for forbrukere som ønsker å sammenligne selskaper, dele sine egne erfaringer og lese hva andre har erfart.
Hver måned mottar vi tusenvis av omtaler, noe som understreker behovet for en tydelig utmerkelse på hvilke selskaper som presterer godt.
For å holde tritt med de raske endringene i selskapers omdømme, både positivt og negativt, går vi nå fra å arrangere en årlig kåring til å gjennomføre månedlige kåringer.
Dette gir forbrukere et bedre og mer oppdatert overblikk, og bidrar til at bedrifter kontinuerlig kan vurdere og forbedre sine tjenester.
Kriterier for å bli en månedlig “Kundefavoritt”
- Selskapet har minst 10 omtaler i kvalifiseringsperioden
- Selskapet har et gjennomsnitt på 3,0 eller mer i kvalifiseringsperioden
- Selskapets totalvurdering er 4,0 eller mer ved kåring
Den månedlige kvalifiseringsperioden sikrer at kun de selskaper som oppfyller alle nødvendige kriterier i inneværende måned, vil bli kåret til en kundefavoritt den påfølgende måneden.
En uavhengig kåring bestemt av forbrukerne
Denne månedlige kåringen av kundefavoritter styrker forbrukermakten og sørger for at bedriftene stadig streber etter forbedring, noe som til syvende og sist gagner alle parter involvert.
Kåringen foretas helt automatisk og uten påvirkning fra ansatte i Bytt.no.
For ordens skyld nevner vi at alle omtalene på Bytt.no gjennomgår streng kvalitetssikring og at det er helt gratis for alle selskaper listet på Bytt.no å innhente og svare på omtalene. Les mer om våre bedriftsløsninger.
Vi tar kvalitetssikring på alvor, og her kan du lese hvordan vi kvalitetssikrer omtalene vi mottar.