Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min oppfatning av Phonero er utelukkende positiv. Rask kundebehandling, feilfrie fakturaer og god dekning. Kan trygt anbefale Phonero.
Jeg har bare godt å si om phonero. De kjøpte meg ut av et abbonement som var mye dyrere enn det jeg ble forespeilet, følte meg rett og slett lurt. De har vært hjelpsomme og svært serviceinnstilt. Har blitt møtt på en hyggelig og imøtekommende måte på de henvendelsene jeg har gjort. Anbefales på det varmeste.
Smooth overgang frå gammal leverandør. Hyggeleg og responsiv kundeservice. Bedriftsnett- og sjølvbetjeningsplattformen er veldig bra.
Meget godt fornøyd med mulighet til fritt mobilt bredbånd. Dette blir benyttet mye på fritidsbolig, hvor det ikke er innlagt internett.
Vært bedriftskunde i over 15 år, Phonero gir personlig service og mobildekning er rask. Bytter de aldri ut.
Eneste mobil abo. som gir meg dekning der jeg bor.
MYE dyrere enn opplyst av selger, og helt elendig dekningsgrad så snart man beveger seg litt utenfor allfarvei. Prisen ble oppgitt uten MVA, så istedenfor å betale 1000 - 1100 kr for 4 abonnenter, som jeg gjorde før, betaler jeg nå nesten 1900 kr for 3 abonnenter. Itillegg opererer de med bindingstid, hvem gjør det i 2024 ? Styr LANGT unna!
Bra dekning og mange nyttige og fine tilleggstjenester som eks. Youtello. Ser hvem som ringer og ikke minst varsel om at jeg aldri glemmer å ringe tilbake til kunden. Min bedrift har fått en bedre kundeopfølging og dermed mer fornøyde kunder og ikke minst bedre styring og kontroll.
12 brukere av Phoneros tjenester. Velfungerende sentralbordløsning og andre tjenester. Kan anbefales
God kundeservice og ingen skjulte kostnader. Også veldig fornøyd med fakturering som alltid stemmer og bedriftsappen.
Vi er fornøyd med kundeservice og oppfølging. Anbefales.
Fornøyd med dekkning og bruk av mobnett i utlande.
Lure kunder ved å kreve dobel brudgebyr på 6000 kr . opplyses ikek ved salg av abonnement
Teknisk oppleves Phonero like bra som andre leverandører. Kundesupport er i en klasse for seg. De svarer raskt, adresserer det som tas opp og kommer tilbake med en løsning om det er mulig. De er også etterettelige. Dvs. at sier de noe holder de det, selvom du får en ny kunderepresentant neste gang du tar kontakt
Superrask service, fikk overført et ekstrakjøp på datapakke til tross for at det var min feil :)
Vi har hatt phonero i en dag og det virker som forventet .