PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Var fornøyd kunde hos NorgesEnergi, så ble det kjøpt av av PM. Greit nok det, men så ser jeg at de tilbyr meg dårligere priser ved overføring enn de tilbyr nye kunder... Er jeg fornøyd? nei. Bytter jeg selskap? Ja. Hade
Hei Ove! Vi har foreløpig ikke gjort noen prisendringer på kunder som kom over fra Norges Energi 27.04., men vi planlegger å flytte mange over til PlussMobil abonnement om kort tid. Dette har det dessverre ikke vært tid til å gjøre enda da overgangen skjedde veldig fort! Som kommunisert på e-post og SMS ved overgangen så har alle beholdt de samme abonnementene og prisene som tidligere. Normal praktisk ved slike oppkjøp er som regel å øke prisen, og dette har vi ikke gjort. Ta gjerne kontakt så skal vi få byttet til det abonnementet du ønsker med en gang :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
NULL dekning i Kroatia,eller dvs at ein hadde dekning di første par minutta etter telefonen var slått på eller at ein hadde hatt ute SIM-kortet å satte det inn igjen. Fikk låne telefon av ein i reisefølget for å ringe kundeservice, traff ei serviceinnstilt å hyggelig dame, så ingenting å si på det, men kunne dessverre ikkje hjelpe. Di hadde dårlig samarbeidspartner i Kroatia. Kom heim til Norge, null problem. Positive her at ein fikk ei veke med fullstendig ferie.
Hei Kåre, Det var synd å høre at det ikke fungerte i Kroatia - sånn skal det ikke være! Jeg mistenker at det kan ha være noe med mobilen din som gjorde at den ikke koblet til riktig nettverk, eller forsøkte å finne alternative nettverk. Men det er vanskelig å si nå i ettertid. Ta gjerne kontakt med oss før du skal til utlandet neste gang, så kan vi verifisere at innstillingene på telefonen din er satt opp riktig. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Skjønner jeg ble grundig lurt etter overgang fra NorgesEnergi mobil. Nye kunder får lokkepriser mens jeg gikk dårligere en hva de har på nettsiden
Hei Henrik! For å gjøre overgangen fra Norges Energi så enkel som mulig så har alle kunder beholdt de samme abonnementene og vilkårene, og det er ikke gjort noen prisøkninger. Dette er kommunisert via e-post og SMS. Men jeg forstår at du lurer siden PlussMobil også har andre abonnementstyper enn Norges Energi hadde. Ta gjerne kontakt hvis du ønsker å bytte til et av våre andre abonnement, så hjelper vi deg med å endre dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig fornøyd med kundeservicen, hvor enkelt det var å bli kunde, at alt funket med en gang og at det er kort ventetid på kontakten med PlussMobil. Funket utmerket da jeg dro til utlandet, og jeg kunne følge med på forbruk i appen. Kjempebra pris. Veldig fornøyd.
Hei Rebekka, Takk for hyggelig omtale - fint å høre at abonnementet fungere i utlandet og at du er fornøyd med appen også :) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig fornøyd med pluss mobil. Vært kunde i over 1 år.
Hei Elin! Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du er fornøyd hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kunne være bedre Bryter ofte 0g skrapér hos de i den andre enden
Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen :-) Kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi få rettet på problemet du opplever. Dette er ofte p.g.a mobilen eller lokale dekningsforhold - men det finner vi ut av! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har erfart utmerket kundeservice med rask kreditering av for mye fakturert pga. misforståelse. Slik kundeorientert oppfølging, sammen med lave priser og Telenor-nett, gjør at PlussMobil varmt anbefales. Med bakgrunn i egen erfaring får PlussMobil 5 fortjente stjerner!
Hei Beham, Så fint å høre at du er fornøyd, og takk for omtalen! Hilsen Thomas fra PlussMobil