SMB Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt for lang bindingstid. I forhold til andre. 6 år binding er litt for lenge
Hei Jan. Ja den var litt vel lang 😱 Her må du ha fått en skrivefeil eller noe annet rart som har skjedd. Send oss en melding på [email protected] så vi får undersøkt og rettet! Våre abonnement strekker seg kun fra ingen eller opp til 3 års binding. Mvh Ida, SMB Mobil
Fornøyd! Eneste ord å si. Hørt forskjellige ting fra andre operatører ang SMB, men mitt forhold har så langt vært upåklagelig👍
Hei Erling. Så utrolig koselig å høre 😍 Det er veldig leit om operatører snakker ned andre, men vi er ekstremt glad for at du valgte teste oss ut og lage din egen oppfatning 😀 Vi gleder oss til å ha deg med videre! Mvh Ida, SMB Mobil
Fungerer godt og prismessig opplever jeg det som bra.
Hei Sverre. Takk for en så hyggelig tilbakemelding 😊 Vi vil alltid jobbe for å være prisleder med full Telenordekning! Mvh Ida, SMB Mobil
Stabil leverandør med god dekning også når jeg seiler på vestlandskysten
Hei Terje 🤩 Ja, Vestlandskysten skal du trygt kunne reise i uten at det skal si noe på dekningen fra oss. Takk for den fine tilbakemeldingen. Mvh Ida, SMB Mobil
Hei, ble oppringt av en veldig ivrig selger som jeg trodde var fra Telenor Bedrift. Jeg skulle spare 40% og fri bruk av Telenors tjenester. Har jobbet i og for Telenor i hele mitt liv. Gikk av med pensjon i fjor og tenkte jeg kunne spare noen kroner. Viste ikke at det ikke var angrefrist da mitt en-mannsforetak aldri har hatt omsetting. Har 3 Abn. Meg selv og 2 ungdommer som studerer. Mistet min kone i juni så jeg er ikke helt meg selv om dagen. Her må vi få til en god løsning. Vi har fri bruk i Min Sky og fri hjelp på Telenorsentrene. Det var heller ikke noe problem sa han. Hilsen en fortvilet Fred F.
Hei Fred. Vi kondolerer. Avtalen og informasjon på SMS skal også gås gjennom muntlig før bekreftelse, men det er forståelig at man kanskje ikke får med seg alt. Send oss en melding på [email protected] så kan vi se på det sammen. Mvh Ida, SMB Mobil
Fornøyd med tjenesten, kan bli bedre på kunderservice
Hei Ali! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber stadig med å gi våre kunder rask og personlig kundeservice. Er det noe du venter eller ikke har fått svar på, send oss gjerne en melding på [email protected]. Mvh Ida, SMB Mobil
Etter at noen små innkjørings ting er ordnet er jeg meget fornøyd med mitt mobil abonnement 😊👍
Hei Ingrid. Så flott du fikk hjelp med en gang ved oppstart! Vi ønsker deg velkommen så mye og håper du blir storfornøyd med oss framover 😄 Mvh Ida, SMB Mobil