Strim har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke enkelt, komplisert og bruker mer tid på å logge på diverse. Nei jeg er lei
Hei Unni! Enklere blir det egentlig ikke; men det kreves en viss datakyndighet for at enkelheten skal framtre som enkelt! Om det er noe du har problemer med så ta kontakt med oss på chat via våre hjelpesider så får du hjelp øyeblikkelig!😊
Tv guiden oppdaterer ikke tidsmessig Programmene under stasjonsappene viser ikke hvilke program som går, blir ikke oppdatert, Jævliv rotete alt sammen Lite profft , nesten dom analogt med data
Hei Petter! Så leit å høre at det var slikt du opplevde oss! Slik skal det altså ikke være, ta kontakt med oss på kundeservice før det er for seint neste gang! Så hjelper vi deg gjerne!☺️
hatt strim i 6mnd nå,og det fungerer bra, men på appletv box så henger bilde ofte trodde det var noe galt med boxen så bytt til ny ! men det samme skjer ? men på andriod og googletv så fungerer dette ferfekt rare greier...ellers grei tv pakke for meg
Heisann! Tusen takk for tilbakemelding Roger! Vi ser nærmere på dette! Om problemet har vedvart siden sist; så ta kontakt med oss på www.strim.no/hjelp for øyeblikkelig assistanse😊
Alt virker bra med strim for meg, men jeg blir kjempelei og småsint når jeg ser film og fotball især. Da kommer en trasig bildepause automatisk fra strim som spør; Hello, er du fremdeles her? Da må jeg inn på tlf og appen for å trykke bekreftende på playknappen slik at jeg kan se videre. Flere ganger har det på det minuttet blitt mål i kampene også. Selvfølgelig er jeg her. Anbefaler Strim å kutte ut denne pausen. Takk
Hei Jan! Flott å høre at alt virker bra, og tusen takk for din tilbakemelding! Dette skal vi ta med oss videre, så håper vi at du ser en endring ganske snart🤞 Mvh Mats
TV guiden virker kanskje 10 % av gangene og da er det som oftest feil også. Bare henger og hakker…..ELENDIG
Hei Geir! Slik skal det ikke være! Bare å ta kontakt med oss på chat, så hjelper vi deg gjerne!😊
Det er umulig å få tak i noen som kan hjelpe oss å få de kanalene vi abonnerer på! Å betale 5-600 kr mnd og ikke få tilgang til ulike tjenester er svindel. Vi blir sendt i en loop med chatbot som ikke forstår eller får en feil i samtalen. Menneskene som jobber der må ha en uendelig lang saksliste da de ikke har tid å svare på mine henvendelser.
Er kjempe fornøyd med Strim og alt dere har å by på. Skulle gjerne ønske det var flere skreddersydde pakker tilpasset hver enkelt kunde. Og at prisene for oss som ikke bryr oss om sport kunne vært litt mildere. Boikott Viaplay er alt jeg har å si.
Hei Henrik! Så hyggelig å høre at du syntes du får mye verdi for pengene! Ja, nå er det ikke like lett som det høres ut som at man bare kan velge seg det man har lyst til å se på og kun betale for dette. Men vi prøver hele tiden å skape et større utvalg i våre pakker slik at man kan finne den som passer seg selv best! Mvh Mats