Strim har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var veldig fornøyd med Strim. Da jeg meldte meg inn var det en kampanje med avslag i mnd prisen. Denne prisen ble justert opp ikke lenge etter. Da jeg tok kontakt med kundeservice og spurte hva som hadde skjedd fikk jeg bare beskjed om at per nå hadde de ingen tilbud ved innmelding. Trodde en slik avtale var bindende?.. Rett og slett dårlig kundeservice..
Bør opprette kundeservice der du faktisk kan prate med noen istede for chat. Stadige problemer at det står : oisann her har det skjedde det noe feik i avspillingen . Dette skjer altid etter kl 1830 på kvelden. Ser
Testet full pakke hos Strim i et par måneder. Tok en liten pause da det ikke er så mye interessant å se for tiden, og oppdaget da at det er likegyldig når på dagen du har startet abonnementet. Starter du det 1.feb kl. 23:59 stopper de det 1.mars kl. 00:01. Du får med andre ord ikke den måneden du betaler for
Må logge ut og inn av alt, på nytt og på nytt. Når jeg har betalt for den dyreste pakken vil den at jeg skal kjøpe abonnement på de forskjellige stedene igjen. Tanken er god, men Strim er ikke løsningen.
Selve appen på TVen er treig og har dårlig flyt. Man blir sittende lenge å vente på at noe skjer etter man har trykket. Det største problemet er at det sjeldent fungerer å streame direkte tv. Skjermen er svart og ingenting skjer.
Når jeg bytter arkfaner - eksempel: Jeg ser på et program som startet for en time siden - så starter reklamen - og jeg bytter arkfane for å sjekke bytt.no/vg.no eller andre - og vender tilbake til strim.no. Så bytter streamen over til direkte!! Dvs. at jeg må følge med på at reklamen startet 17:15 og må spole tilbake til det tidspunktet. Testet på flere ISPer og nettlesere. Irriterende - ikke kritisk. Har meldt fra til kundeservice men det var som å snakke til en betongvegg.
Dårlig bildekvalitet og henger seg opp og blir betre litt så blir bildekvalitet fryktelig dårlig