Viaplay opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Som tittelen sier, bildekvaliteten er dårlig. Jeg veit ikke om de bruker 720p som TV2 gjør, eller om de bruker 1080p. Det ser ut som 720p. Har du en 1080p tv så vil det "kanskje" holde. Men har du en 4K tv ville jeg styrt unna Viaplay. Men det gjelder også TV2 play. På en 4K tv ser bildet ut som vannmaling. Det er helt forferdelig. Og at dette er standarden i 2022 er faktisk en fornærmelse ovenfor kunden. I tillegg til bildekvaliteten buffer bilde ofte. Og appene er av dårlig kvalitet. Dette gjelder igjen også TV2 Play. Er noe med norske kanaler som ikke klarer å levere både apper og bilde av kvalitet. Lyden er heller ikke særlig da det veldig ofte ikke har standard 5.1 surround engang. Også en ting som ikke bør være mulig i 2022. Surround er selvfølgelig ikke viktig i annet enn filmer, sport og live sendinger (konserter o.l). Mrn ville styrt unna hvis du har andre muligheter. Spesielt hvis du har en 4K tv på 50"+
Fikk tilbud om bla Viaplay som erstatning for TV2, da avtalen med Altibox ikke ble fornyet. Her er det mye "gammal moro" som jeg absolutt ikke synes det er verdt å bruke 50 poeng på. Det er deilig å slippe reklame og jeg har hatt et par hyggelige gjensyn med filmer jeg har sett før. Pørnie var også et hyggelig gjensyn (sesong 2). Men etter en uke er det på tide å bytte til en annen streamingtjeneste. Gjesp....
Slutter alltid å virke midt i sending av live sport. Kvaliteten er alltid av og på, samme med lyden. Ofte blir kvaliteten dårlig og får ikke endret tilbake.
Mange bra kanaler og komplett pakke Før Telenor/canal-digital kjøpte opp. Så var Viasat billig og hadde fantastisk kundeservice. Prisene gikk opp etter at det ble Telenor eid Kundeservice som tilbys nå er ikke så mye positivt å si om etter erfaring
fekk 3 gratis månder, kansellerte abnomentet 2 ganger undet prøve perioden. såg at dem hadde trekt meg får 2 månder etter endt prøve periode. det etter jeg hadde kansellert 2 ganger som sagt. fekk refundert 1 av 2 månder så dem har stjelt 119kr fra meg ved å late som jeg aldri har kansellert men det veit ej at ej har gjort. så til alle sammen som har prøve periode film at du kansellerer, film dato og tid i samme video. send melding til kundeservice for da kan dem ikkje svindle deg. forbanna kjeltringa
Jeg syntes viaplay har et bra utvalg av både filmer og serier. Hvis de kunne gjort noe bedre så hadde det vært og fått nyere filmer litt kjappere.
Fikk Viaplay gratis med TV, men måtte registrere kortet. Brukte Viaplay nesten ikke da vi har mange andre strømmetjenester, så sa derfor opp før vi skulle begynne å betale. Men det har tydeligvis ikke fungert, så de fortsatte å belaste konto. Når jeg kontaktet de var de bare villige til å refunderte 1 av 3 betalte måneder. Jeg har jo ikke noe bevis på at jeg kansellerte, men vet jeg gjorde det. Sto klart og tydelig at jeg hadde sakt opp. Fikk ingen bekreftelse på epost, så jeg brurde jo forstått at det ikke gikk igjennom. Men tenkte ikke mer på det. Viaplay ønsker ikke å refundere meg for det jeg har betalt. Tipper jeg brukte tjenesten 2 ganger. Så ble noen dyre filmer.