Viaplay opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dere er alt for dyre på deres strømmetjenester! 749 kr. i måneden er alt for mye å betale for Viaplay Total og så skal dere at på til legge på prisen! Jeg trenger ikke denne dårlige appen lengere og har avinstallert den. Da jeg har sagt opp Viaplay Total abonnementet mitt hos dere! Jeg for ikke slettet min profil! Dette kommer jeg til å ta opp med forbrukertilsynet! Jeg har andre ting å bruke mine penger på og regner med andre har det også! Siden så mange andre har sagt opp sine abonnement hos dere og valgt å ikke støtte grådige eiere av Viaplay!
Alle PL kampene jeg har sett til nå har hvert i elendig bilde kvalitet.
Har slitt voldsomt med kanalen, 1 først ringer jeg til kundeservice om premier league de kunne ikke hjelpe meg . 2 går ikke Ann og laste ned noe eller se noe på mobilen bare og tv og pc, prøvd og laste ned noe på mobile feil kode hele tiden.
Dårlig kavlitet, teknisk tull, mangler lyd, filmene stopper opp og laster ikke ned i tillegg til nye annet.
PL, som viaplay lever av, plasseres helt til slutt, bortgjemt etter feks Dutch darts og paddle... trøbblete å finne kampene, og når man finner de lagger de.... forferdlig produkt.
I akkurat 12 mnd belastet Viaplay meg for min konto, OG for en ekstra konto til som visstnok var tilknyttet min betalingsinformasjon og personinfo, men med en feilstavet versjon av eposten min. En epost jeg ikke eier eller har tilgang til, eller visste fantes for den saks skyld. Begge kontoer ble opprettet samtidig, uvvist hvordan, men de var heldigvis raskt ute med å anerkjenne at noe feil hadde skjedd, og tilbydde meg 3mnd tilbakebetaling Og det tok meg en måned, en offisiell klage og bokstavelig talt pruting fra Viaplay før de tilbakebetalte meg alt. Jeg kødder ikke; det skjedde i 3 betalinger. Først "her har du 3 mnd", jeg klagde, så fikk jeg 6mnd, jeg fortsatte å klage, og så fikk jeg siste 3mnd. Og siste 3mnd kom sammen med en kommentar for kundeservice om at de ikke har gjort noe galt og ikke hadde trengt å tilbakebetale meg, så de har virkelig vært snille med meg, sa de. Snille for at de korrigerte en feilbelastning av en av dems kunder. Wow. Her ga dere virkelig det lille ekstra, Viaplay. *kremt*- TIl hvordan feilen og to kontoer oppsto, så forblir det uoppklart. Det skjedde 12mnd siden tross alt. Men Viaplay hinter veldig i dialogen med meg på at de vil at det er min skyld. Brukerfeil. Og jeg vet det er mange dumme "brukere" der ute, men jeg er ikke så dum at jeg ved en feiltakelse oppretter to kontoer samme dag, hvorav en av dem med en feiltastet epost. Altså - noe teknisk svakhet må det være i brukerreisen for påmelding for at noe sånt skal kunne skje - UTEN at den som lager seg to kontoer får med seg at to kontoer blir lagd. Jeg tror nesten mer på at de gjør dette maskinelt og bevisst, og når folk oppfatter feil så sier dem som de sa til meg "vi kan tilbakebetale deg bare 3mnd, mer kan vi ikke tilbakebetale", og så håper de at du lar det ligge. Men jeg lot det ikke ligge, og fikk tilbake alt. Oppfordrer andre til å gjøre det samme, og klage i vei. Jeg sier takk og forvel til den dyreste strømmetjenesten på markedet (og det er før de oppretter dobbel-konto på deg og trekker deg ekstra!)
Fungerer ikke. Betaler og betaler. 9000kr for 6 premier league kamper og en ufc natt..på 14 mnd..håpløst. håper ingen abonnementer gidder mere..dårlig kommentarer. Rett og slett tragisk!!