Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Estimerer forbruk for èn måned, og forhåndsfakturerer. Da vi sa opp avtalen i November, hadde vi til gode 31 000,- Jobber fortsatt intenst med å få tilbakebetalt. I følge AGVA så er ikke forfallsdato en endelig dato, men estimert dato. Er nå 4 dager på overtid. Håper pengene kommer på konto før selskapet dukker under
Etter første regning, oversiktlig inn på Min side Vil oppdatere vurdering etter nyttår.
Vart Agva kunde etter positiv omtale på elskling.no i 2019-2020. Stort sett fornøgd med prisnivået på strømmen (spotpris). Byttet til Tibber ved flytting i 2021. App og brukervennlighet ligger dessverre langt etter mange konkurrenter.
Venter ennå på tilbakebetaling og gud vet når den kommer. Har purret 2 ganger siden forfall i begynnelsen av november. Og får bare til svar at det er oversendt regnskap og vil bli utbetalt fortløpende. Men det er ihvertfall ingenting ved dette selskapet som er fort !
Kan ikke se å ha fått varsel om at påslaget ligger på dette nivået etter at tibudsperioden var over. Deres grep med forskuddsfakturering ga urimelige regninger i sommerperioden. Disse regningene var meget høye basert på forbruket i vintermånedene. Agva drev en form for innskuddsbasert bankvirksomhet. Kan ikke anbefale selskapet.
Hadde egentlig ingen problemer med selskapet. Var kunde 1 år etter at dem vant på pris hos forbruker portalen. Byttet da dem hadde ramlet langt ned på pris.
Forstår ikke strømregningen. Umulig å kontakte. Null forklaring i faktura. Styr unna!