Folkekraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempe koselig folk i kundeservice svarer raskt på mail bra konsept bra pris anbefaler på de sterkeste
God og gjennomsiktig strømavtale. Selskapet har gjort mye for å forbedre sine systemer og rutiner det siste året. Den nye appen er veldig oversiktlig. Får i tillegg medeierskap i selskapet, noe som gjør hele regnestykket enda mer hyggelig.
Jeg er veldig fornøyd med hele kundeopplevelsen i Folkekraft. Jeg har fått billigere strøm og medeiermodellen virker ekstremt gunstig for alle som er kunde. De var også veldig hyggelig over både telefon og e-post.
Veldig fornøyd som kunde. God kommunikasjon. Bra app som fungerer slik jeg har behov for. Aksjer som man får etterhvert kan bli lønnsomt også. En god del lavere påslag enn jeg hadde tidligere. En vinn-vinn tenker jeg :)
De svarer ikke på henvendelser. Har prøvd å avslutte avtale uten å lykkes. Har kontaktet elklagenemda.
Leverer som avtalt. Positiv til foretningsmodellen som benyttes.
Virker til å være ett kjempebra konsept 👍😊 Det å være strømkunde og samtidig bli aksjonær må jo være en vinn vinn for alle med strømavtale i Folkekraft 😊
Null kommunikasjon etter mange hendvendelser håpløst og nå bytter jeg til et annet selskap
Veldig fornøyd med folkekraft, og delingsøkonomimodellen
ble ringt opp og fikk en kjempe bra avtale over telefonen, de fiksa alt med å få satt meg over, det eneste jeg trengte å gjøre var å svare ja på en liten tekstmelding så fikset de alt og nå får billigere strøm
Bare rot. Umulig å komme i dialog. Finnes ikke noe telefonnummer å ringe til. Styr unna
Ble kontaktet av en folkekraft selger via telefon. Vi hadde en god og lang prat og han overtalte meg til slutt til å bytte over. Hele prosessen var veldig grei, og jeg slapp å styre med noe selv! I forrige uke fikk jeg min første strømfaktura, og den var som lovet en del billigere enn de jeg har fått tidligere hos min forrige leverandør. Alt i alt veldig fornøyd, og ser frem til fortsettelsen!