Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg signerte avtalen med Agva var jeg VELDIG nøye på å sjekke om det fantes noen form for tidsbegrensninger i påslaget jeg fikk. Ingenting var dokumentert noen steder, annet enn at strømpriser kan endres med 14 dagers varsel. Etter 14 dager på avtalen fikk jeg mail fra Agva om at 14 dagers sponsing av MIN strømavtale var over, og at prisene gikk opp. Dette hadde vært OK om det var avtalen, men det er klart og tydelig at Agva her har prøvd å skjule hva de egentlig selger, for så å skjule individuelle prisendringer bak feilaktige vilkår. Dette er ulovlig og villedende markedsføring, og jeg kan ikke anbefale noen å putte penger i lommen på selskaper som bedriver slikt. Betal heller litt mer, og kjøp fra noen som er etisk oppegående.
Etter at lokketilbudet er gått ut. For midt vedkommende 14 dager endres påslag til markedets dyreste påslag på 14 øre pr. kwh. Da jeg bestilte var ikke dette opplyst på deres websider.
Fikk plutselig endret avtale og prisen doblet seg... Spotpris liksom.. bytter til Tibber omgående og håper de er ærligere.. styr unna! Som flere andre også påpeker, så tok oppstart lang tid, uten at det plaget meg nevneverdig, men helheten begynner å tale for seg..
Sen og ofte uforståelig tilbakemelding fra kundeservice. Opplever denne uka å motta krav på forskuddsbetaling av strøm fram til 01.juni 19 til en enhetspris pr.kWh som ligger ca. 35 øre over det som vi har fått høre fra andre konkurrerende selskaper. Det blir litt uforståelig når Agva reklamerer med etterskuddsfakturering og konkurransedyktige priser.
Jeg ble oppringt fra Agva, inngikk avtale i 5 minutter, de sier en dag, jeg ble oppringt samme dag fra annet selskap. Kundeservice ikke kundevennlig, jeg fikk en slutt regning på 1000 kr, helt utrolig etter min mening. Har sendt de mail ingen svar. Kundeservice helt håpløst.
Dette ser ut til å være det dummeste jeg har gjort! Fikk faktura i dag 16.Apr med forfall 19.Apr. De estimerer forbruk 3 måneder fram med 87,5 øre på Spot. Sitter nå med forfall på 13.839 kroner og er vill i nikkersen!
Hei, Vi har flere avtaler med etterskuddsbetaling om det passer deg bedre. Det er bare å ta kontakt med kundeservice, så fikser vi det meste :)
Bestilte strøm den 12.03. Mottok da en Mail der det sto at oppstart tok 2-3 dager. Gikk en uke, og kontaktet kundeservice, som da sa at oppstart pleide å ta i overkant av en uke, så måtte bare vente. Gikk to uker uten at noe skjedde og kontaktet de på nytt. Fikk da beskjed om at overføringer tok lengre tid på grunn av omlegging av IT-system for strøm (helt greit det, men send da en Mail som informerer nye kunder om dette!). Fikk samtidig beskjed (27.03) om at jeg hadde oppgitt feil målenummer, og at de måtte få riktig. Dette fikk de den 28.03, og de svarte at oppstart skulle skje 02.04. Enda en uke gikk før jeg sendte de en melding (11.04) om hvorfor ingenting har skjedd, denne leser de men svarer meg ikke. I dag 16.04 sender de Mail og henviser til melding om feil målepunkt-ID (27.03), og at de trenger riktig - noe jeg har sendt de to ganger... En forferdelig start på kundeforholdet! Muligens vurdere å koordinere kundebehandleren deres?
Dette hørtes ikke bra ut, her har det tydeligvis vært mye som har gått galt. Hvis det fortsatt er noe som ikke er ryddet opp i er det fint om du tar kontakt med meg på [email protected] Beklager!