Bærum Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bytt til dette selskapet , men sørg for at det er 0 påslag og 0 nettleie i prisen. Da er du sikret å kun betale for strøm og ikke annet
Hei Ingeborg. Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Kundeservice, Bærum Energi
prøvde å avslutte avtalen vår, å sette oss over på en mye dårligere avtale.
Hei! Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller ringe oss på +4767483490 slik at vi kan finne ut av denne saken. Med vennlig hilsen Kunderådgiver, Bærum Energi
Vi er næringslivskunde og dette firmaet "overtok" vår kontrakt med en annen strømleverandør uten noen forvarsel og hevder sin rett til det og krever skyhøyt bruddgebyr når vi ønsker å gå over til en annen leverandør. De skor seg på og rett og slett svindler næringslivskunder som ikke har mulighet til å klage til f.eks Elklagenemda!
Hei! Kontakt oss gjerne på [email protected] eller ringe oss på +4767483490 mandag-fredag for en hyggelig dialog om avtalen din hos oss. Med vennlig hilsen Kunderådgiver, Bærum Energi
Kundervice har flere ganger siden februar skyldt på teknisk avd for ikke å ha fått dokumentert skifte fra 3 til 5-årsavtale på Min Side. Det er Kundeservice sin jobb å gi kundene service, ikke Teknisk Avd. Men får jeg det skriftlig bekreftet på min side og ikke trenger å snakke med noen kundeservice, er jeg godt fornøyd med avtalen/bruddgebyr.
Hei Ørjan. Det var leit å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen vi gir. Vi gjør vårt ytterste for å gi den beste servicen vi kan, men dessverre så er enkelte ting litt utenfor vår ekspertise innimellom. I tilfeller som dette tar vi det alltid videre for å kunne gi deg en tilbakemelding om det du lurer på. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller ringe oss på +4767483490 mandag-fredag så er vi klare for å hjelpe til! Med vennlig hilsen Kundeservice, Bærum Energi
Norges billigste Fastpris Meget fornøyd god service og
Hei Carl. Så hyggelig høre, det setter vi stor pris på at du sier! Vi er stolte av fastpris avtalene vi tilbyr og håper flere kunder er fornøyde med de. Med vennlig hilsen Kundeservice, Bærum Energi
Dyrere enn de lovet og ingen tilbakemelding når man ringer eller sender email.
Hei. Vi gjør vårt ytterste med å besvare både telefoner og E-poster som kommer til oss fortløpende, men i enkelte perioder er det mange henvendelser som kan føre til noe ventetid. Kontakt oss på [email protected] eller ringe oss på +4767483490 mandag-fredag så hjelper vi deg gjerne! Ønsker deg en flott dag! Med vennlig hilsen Kundeservice, Bærum Energi
Mener jeg betaler for mye for strømmen. En tidobling av strømmen i min leilighet på 71 kvadrat sammenliknet med prisen for 3 år siden.
Hei! Mye har skjedd i strøm markedet på 3 år, om du er misfornøyd med avtalen du har hos oss kan du alltids kontakte oss på [email protected] eller ringe oss på +4767483490 mandag-fredag så hjelper vi deg gjerne med å se på noen alternativer. Ønsker deg det beste! Med vennlig hilsen Kundeservice, Bærum Energi
Utgitt seg for å gi gode avtaler til bedrifter i vanskelige tider, men viser seg at de tar mye høyere pris enn de fleste strømselskaper. De sendte ut en sms, og hvis du ikke svarte på denne innen ett par dager så godtok du automatisk vilkårene og avtalen. Stromstotte.no skulle kjempe om de beste prisene for kundene, men det har vist seg at de hadde en avtale med Bærum energi fra før av. Så dette var kun lureri. I tillegg skal de ha 5000kr hvis man ønsker å forlate de, selv om de ikke har gjort den jobben de lovet de skulle gjøre.
Ble desverre "lurt" inn på en avtale av en selger om iflg. Bærum Energi ikke eksisterte. Det kostet kr. 8.000.- å komme seg ut av avtalen da jeg måtte betale for "forventet" forbruk resten av året. Advarsel: Ligg unna useriøse strømselskap. De burde ikke få lov til å operere fritt. Jeg vil kalle dette for ren svindel. Hilsen Anne-Lise S.
Styr unna! Fikk sms i dag 23.08.23 med purring på en eller flere fakturaer som ikke var betalt. Sjekket kontoen min og jeg hadde betalt alt. Siste faktura den 17.08.23. Hva skjer med og hos Bærum Energi?
Strømstøtte er tydelegvis ein del av Bærum energi og driva med svindel. Dei ufrivilleg har fått meg til å gå over. Eg bytta tilbake så sendte dei meg bruddgebyr på 5000. Eg skreiv at eg nekta å betale den, då var dei med p halvere den. Eg nekta framleis på å betale den, og her står vi. Det er ein del fram og tilbake så ser vi. Eg betaler ikkje rekninga uansett!
Noe fornøyd.Kunne hvert raskere å sende fakturaer.
Ren svindel - som er hele forretningsmodellen deres. Du blir ringt av et annet selskap som heter Strømstøtte som sier de vil prøve å finne en bedre strømavtale for deg eller bedriften din. Det som ikke kommer tydelig frem er at du vil motta en sms du må svare NEI på for å IKKE bytte til strømleverandøren de har funnet. Og slik det ser ut, så finner de alltid Bærum Energi gitt, med dyre priser, høy bruddgebyr og lang bindingstid. Tilfeldigvis er eieren av Strømstøtte tidligere daglig leder i Bærum Energi. NB! Verken Strømstøtte eller Bærum Energi har juridisk hjemmel til å ta over strømavtalen din slik de gjør. Dette har jeg senest i dag fått bekreftet av advokaten vår. Her er det bare å bestride - ikke betal dem noe! Svindlere som dette overlever ved at noen dessverre betaler fordi de frykter konsekvensene ved å ikke gjøre det. Selvom det er en avtale man aldri har inngått med velvitenhen.
Bærum energi som vel er det nåværende navnet refererer så fint til sin tilknytning til Elklagenemda. Der får vi ikke hjelp når det viser seg at en skjult bindingstid på 36mnd, fordi elklagenemnda ikke hjelper små bedrifter.... men å bruke dem som alibi holder ikke Bærum Energi seg for små til. Ren svindel. Jeg er skikkelig sur på dem og er glad jeg bor så langt borte at det ikke er naturlig å besøke dem i arbeidstiden for å forklare hvor lite jeg liker å bli lurt.
Verste strømselskap, elendig kundeservice, høy pris, holder ikke det de lover
Lyging og fanteri. Ikke standard avtale. innfører egne begreper som rulerende bindingstid.