Istad Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bruker mye mindre strøm enn om vinteren - fakturaen er høyere enn før. Ville gjerne veksle, men ønsker skriftlige tilbud, ikke uforpliktende telefonsamtaler.
Enkelt og greit. Kundeservice gir raske svar på både e-post og mobil.
Enkelt, rask på kundeservice. Ikke hatt noe problemer, app med forbruk.
prisen er veldig høy sammenlignet med andre selskaper. Jeg anbefaler ikke!!
Har vært kunde i mange år. Seriøs leverandør, har aldri opplevd noe tull. Har vekslet mellom fastpris avtale og spott.
Alltid god hjelp og leverer ærlige produkter. Når det har vært noe så er de på ballen med en gang.
Veldig godt fornøyd med selskapet, hatt dem i over 70 år.
Tilbyr fastpris. Men bor du ikke i deres «hoveddistrikt» beregner de i tillegg et «pmråderillegg» som mangedobler prisen. Dette fremkommer ikke på noen måte forståelig når du inngår avtalen. Ingen evne til selvkritikk,tvert om.
Alltid god service og lett å forstå/lese selskapets strøm APP - vurderer å bytte siden det er billigere andre steder.
Lokal leverandør som støtter mange lokale lag og foreninger
Overskudd går tilbake til ungdom og kultur lokalt. Har du spørsmål og ringer treffer du lokalkjente personer. For meg er det viktig å handle lokalt og støtte lokalt næringsliv. Kommunen som aksjonær får også glede av overskudd
Enkel oversikt over forbruk og pris på nettsiden. Forståelig faktura.
Lite informasjon fra og kontakt med strømselskapet.
Sikkert helt greit strømselskap. Kom strøm i veggen når jeg hadde dem men fikk bedre tilbud av et annet selskap. Da ble de plutselig innpåslitne, har ringt meg 3-4 ganger etter at kundeforholdet mitt opphørte hos dem og jeg insisterer på at jeg ikke ønsker komme tilbake til dem med mindre de matcher det andre tilbudet. Det ønsker de ikke å gjøre, så her står jeg og gruer meg til neste gang de vil syte om at de ønsker meg tilbake.