Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min mor ble kontaktet av GNP og lovet markedets beste avtale, og endte opp med en regning på 15000 kroner for strøm til en liten leilighet på en måned. De prøver IKKE å rette opp, men anbefaler kundene å fortsette avtalen. Styr unna dette useriøse selskapet. Forbrukerrådet blir kontaktet. Slike avtaler har vært omtalt mange ganger i det siste året, men de fortsetter å selge dem.
De inngår avtaler på andres vegne, og gir seg ikke når det åpenbart er gjort feil. Til og med når forbrukerrådet ga meg full støtte så gir de seg ikke. Det er så useriøst som det går an, at det er nesten ikke til å tro. Så useriøse firmaer fortjener ingen å rote seg bort i. Totalt uakseptabelt. Jeg slapp heldigvis billig unna, fordi jeg har loven på min side.
Fikk regning for desember på 14700,- Der de opererer med en strømpris på 393,68 ø kw/t. Ifølge egen utregning og priser i mitt område, skulle fakturaen vært på litt over 3000,- Har vært i kontakt med dem flere ganger på telefon, hvor jeg møtes av en hyggelig kundebehandler, men kun får det samme svaret, vi har kjøpt strøm til den prisen i september, og derfor er din pris så høy. Har også mailen med dem flere ganger, men der får jeg ikke engang svar på mine spørsmål, ikke engang om utsettelse av faktura. De motsier også seg selv. Jeg har selvfølgelig byttet selskap, tros at jeg har bindingstid.
Bor i en leilighet på 80 kvm og sparer strøm som bare det. Likevel vil de fakturer meg over 8000 pr. måned..... I tillegg har de prøvd å fakturere med 2900 pr. måned for en hytte som er vinterstengt. Når jeg kontakter kundeservice, viser de ingen forståelse for at dette er helt galskap. Jeg har selvsagt flyktet fra dem, og har byttet avtale nå.
Har hatt GNP i mangw år for de lova å være blandt de 3 billigste. For November betalte jeg kr. 1655,- , å fer Desember kom regninga på kr. 11.423,-, å hadde bare halve i nettforbruk iforhold til November, da en var heime å fyra med ved.🤢
Hei Jenny G, Vi i GNP Energy ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice så vi sammen kan se nærmere på fakturaen og din avtale. Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 . Ha en fin dag! Mvh GNP Energy.
Nå har jeg byttet strømlevrandør pga. Fikk ei vanvittig stor regning. Det var den berømte folke pakka jeg hadde. Da forhonds fakturerer dei for 2 måneder. Det er galskap spør du meg. Etter samenligning av spottpris med andre levrandører så var min spot høyere med GNP i følge fakturaen. * Jeg har ikke fått betalt tilbake pengene jeg har betalt for mye. *Kundeservicen kunne ikke gjøre så mye sa dei.
Hei Gutt38, Det er synd å høre at du har denne opplevelsen av oss som din strømleverandør. Vi ønsker å rette opp i slike tilfeller som dette og vi kommer vanligvis til en løsning så lenge kunde tar kontakt med oss på kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.
De lover å forhandle om strømprisen, men du ender med å betale 4-5 ganger mer enn gjennomsnittlig pris. Ved klage, er svaret at de ikke kan endre eller reversere en faktura. De tar den høyeste prisen i løpet av måneden, og fakturerer deg med denne prisen hele måneden. Vi klager nå til Elklagenemda