Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde bestilt et produkt uten bindingstid og fikk et mye bedre tilbud fra vår forrige leverandør. Så påstår de at det er bindingstid på dette produktet. Har ikke sett noe til det på kontrakt eller på hjemmesidene deres. Dette er et selskap ALLE bør unngå. Svindel fra ende til annen. Jeg kommer til å stå avtaleperioden ut i 6 mnd men da er det slutt. Jeg har ennå ikke fått greie på hvor stort dette påståtte gebyret er, ei heller har jeg fått forklart hvor det står i kontrakten. Jeg kommer til å gå tilbake til min tidligere leverandør hvis de ikke kommer opp med noe svar, har også tenkt å ta dette til forbrukerrådet og eller til retten. Sånn kan vi ikke ha det og disse har ikke noe i dette markedet å gjøre. Bare svindel hele greia så styr unna.
Hei Asbjørn L, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, alt skal stå der når en bestiller produkt. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Ikke inngå avtale med dette selskapet. De opplyser ikke om bindingstid og gebyr hvis vi bytter til annet selskap. GNP sa opp strømavtalen på boligen vår selv om det var tydelig presisert at bytte kun gjaldt fritidsboligen. Dårlig kundeservice og frekke selgere - styr unna. Vi har hatt mye arbeid og telefoner for å ordne opp etter GNP og vi ønsker ikke å ha mer med dette selskapet å gjøre. Har betalt gebyret og kommet oss bort fra GNP. GNP frarådes på det sterkeste!
Hei Jørn, Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vi har avtaler med og uten avtaletid. Kunder som har avtaletid får alltid informasjon om avtaletiden pr tlf, sms eller mail om de velger en annet selskap. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi kan gjerne se på ditt kundeforhold sammen av hva du har fått av informasjon og kanskje det står presisert i avtalen din ang boligen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Lurt inn i avtale av dørselger. Tre års binding og forskuddsvis betaling. Kundeservice nekter å innse at avtalen aldri skulle vært inngått. Ingen hjelp eller forståelse.
Hei Ole. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vanskligt att avsluta abonnemang, vanskligt at få kontakt, Dyrt elpris fastän de siger de er billige.
Hei Kentor, Så leit å se at du ikke er fornøyd med ditt abonnemang . Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Fikk en saftig faktura i dag, ikke lett og forstå. :-0 Men det ser da faktisk ut for at de skal ha en masse betalt på forskudd. Nei dette vil jeg ut av igjen.
Hei Jan E. K, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Var nå nettopp i kontakt med GNP Energi, pratet en stund og jeg var interessert i og bytte fra leverandøren vi har nå. Når jeg fortalte at jeg ikke var interessert i binding, slengte han bare på røret. Googlet deretter å ser nå at jeg skal være glad jeg ikke signet opp her. Men alikevel, slenge på røret mitt i en samtale hvor det var god tone er lite seriøst.
Hei Simon. Takk for din tilbakemelding. Så synd du fikk en slik opplevelse med en av våre selgere, jeg tar dette videre med vår salgsleder. Ha en fin dag videre. Vennlig hilsen GNP Energy
Lover mye, og kompenserer dette med skyhøye strømpriser. Dette er et selskap som baserer sin virksomhet på svindel. Jeg er gjerne med på et søksmål mot selskapet.
Hei Steinar G, Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av fornøyde kunder og vi har mange fornøyde kunder hos oss. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy