Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som de aller fleste gode avtaler, starter alt knallbra, for så å få stadig økende priser. Til slutt priset de seg ut for vår del. Med for mange små endringer i pakkene de tilbyr blir dette også et irritasjonsmoment. Appen er bra, og kontakt med leverandør er bra.
Jeg ble en tid tilbake anbefalt Tryggstrøm fra kraftriket. Det var noen øre ekstra hver måned, men da hadde jeg tak på strømprisen. Jeg var storfornøyd med det når prisene gikk i været en tid tilbake. Til min store overtakelse så stemte ikke det. Det kom en e-post fra kraftriket med beskjed om at de ikke kunne levere slike priser når prisen gikk så mye opp. Det er ren og skjær svindel. Jeg har betalt ekstra i flere år for en trygghet som ikke eksisterer.
Ok velkomsttilbud men ikke muligheter for en bra deal etter velkomst
Har brukt Kraftriket en god stund og er fornøydmed det etter bytte fra Fortum
Takk for hyggelig tilbakemelding, Iver. Det er fornøyde kunder vi jobber for. Husk at du alltid kan kontakte vårt kundesenter hvis du ønsker en strømprat!
Ikke huggelig å bli kunde og etter 2 mnd setter de opp fastprisen med nesten 2 øre pr kWh
Hei Bjørn E, takk for din tilbakemelding! På grunn av generell prisøkning gjør vi små justeringer på våre strømavtaler. Dette gjelder uavhengig av varigheten på kundeforholdet. Kraftriket-appen vil fortsatt være gratis og gir deg mulighet til å holde oversikt på blant annet strømpris og forbruk. Ta gjerne kontakt med oss hvis du er usikker på din strømavtale. Vennlig hilsen Kraftriket
Appen er bra, hyggelig kundestøtte, men umulig å følge opp bestilling på varmepumpe. Måtte avbestille fordi min bestilling ikke kunne leveres til en ønsket dato. Fikk levert til ønsket dato av Kraftriketes montør som hadde alternativ varmepumpe.
Tegnet en spottpris avtale hos Kraftriket for nesten ett år siden. De leverer en god app, selv uten tillegg i pris (om dag til dag overvåking, og listet pris per time er godt nok fremfor sanntid overvåking som krever en ekstra dings og abonoment) noe som ikke er selvsagt for strømleverandører i disse dager. Kundeservice har vert veldig enkel å ha med å gjøre de få gangene jeg har måtte ta kontakt med de. Om det ikke var for at mitt intro tilbud går ut nå i mai så hadde jeg ikke byttet leverandør, men jeg må spare der jeg kan så da bytter jeg til noe annet uten månedlig avgift.
Full oversikt på mottatte fakturer hvor en ser priser hvor mye kw jeg bruker, faste leie og strømstøtte .
vi har hatt kraftriket i over 1 nå, hver eneste faktura får man et lite sjokk fordi det summen alltid øker og man har 0 oversikt i den appen deres! Skifter til Tibber med engang.
Greit selskap til jeg sa opp, da ble jeg kontaktet av kraftriket som ønsket å vite hvorfor jeg hadde sagt opp og det er jo ok. Men når han fikk høre hvem jeg hadde byttet til så skiftet tonen over til å kun å snakke drit og usannheter om mitt nye selskap.
De er veldig kjappe til å stenge strøm og ikke ville sende fakturaen direkte til NAV.
God oversikt på min side om når strømmen er billigst, og på forbruk
Strømmen ble dyrere enn andre etter første året, har beholdt leverandøren pga bra app
Veldig god pris i starten. Har etter hvert blitt blan de dyre selskapene,
Fint så lenge tilbudet varte første året. Bra app.
Ble overflyttet til disse ved fusjon. De svarer ikke på gjentatte henvendelser på epost, heller ikke daglig leder svarer.... Men hvis dårligste ledd er på toppen, blir det vel heller ikke bedre nedover i systemet....