Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har benyttet GNP ved flere anledninger når de har hatt konkurransedyktige kampanjer. Og kan etter en hyggelig Messenger-samtale med en av deres kundebehandlere i dag også vise til en god og ydmyk behandling av meg som kunde på tross av at jeg har valgt å bytte leverandør pga prismessige hensyn for øyeblikket. Det er ting jeg merker meg og tar med meg videre. Og jeg vender garantert tilbake ved senere anledninger når jeg igjen får status som ny kunde og dermed kan benytte meg av kommende kampanjer hos GNP.
Hei Thomas N, Takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med oss om du ved en senere anledning ønsker tilbud fra oss. Vi ønsker deg en god dag videre.
Er fortsatt fornøyd med leverandøren god helg og god påske
Hei Helge N, Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Vi ønsker deg en god påske. Mvh GNP Energy.
Superduper kunde-service hos de som jobber her, og de hjelper alltid å finne ei god løsning. 💕Anbefaler dere til alle God helg
Hei Maybritt U, Tusen takk for din fine tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice om du skulle ha noen spørsmål. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Hyggelig samtale og kundebehandler er løsningsorientert!
Hei Raymond D, Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding og takk for at du er kunde hos oss! Skulle du lure på noe ved en senere anledning er det bare å ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Engler😊. Hadde ikke mulighet til å betale. Fikk en ordning
Hei Inger L, Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Takk for at du er kunde hos oss! Skulle du behøve noe hjelp med noe ved en senere anledning må du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg var noen dager for sen til å bruke angrefristen og har siden fått flere regninger selv om abonementet ble sagt opp i januar
Hei Kjell, Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21 65 10 00 mail [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg hadde en strømavtale med fastpris på 3 mnd, men så fort de tre månedene var over satt GNP meg over på den dyreste avtalen jeg noen gang har hatt med veldig høyt fastledd.
Hei Robin, Ta gjerne kontakt med våre kundeservice, så skal vi finne en strømavtale som passer for deg. :) Mail: [email protected] Telefon: 21 65 10 00 Ønsker deg en god dag!