NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Grei pris og bra kundeservice. Er spendt på om prisnivået holder seg.
Hei Thor O.B! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi pris på! Mvh Linn - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd med at jeg får alt samla på et sted og at det er enkelt å få kontakt med kundeservice . For meg funker dette utmerket
Hei Aud! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!
Alltid fått god hjelp når jeg har ringt til dere og det setter jeg stor pris på 😊👍 og da er det enkelt for meg å være en trofast kunde når dere holder hva dere lover.
Hei Eli! Vi setter veldig pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, tusen takk for det! Ønsker deg en fortsatt fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
De har gode pris tilbud på strømmen. Ha oversiktlige faktura. Høflig og veldig kjendskapes medarbeidere som interesserer seg i kundens problemer. Jeg har vært kunde i mange år.
Hei John, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er kunde hos oss, og håper du vil fortsette med det! Ønsker deg en flott dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
The company and the customer service are very serious.
Hi Karoly! Thank you for sending us a positiv feedback! Have a good day, Sincerely, Nina, NorgesEnergi
Selskapet driver godt for eierne, men kundene må være svært våkne om man ikke skal betale unødig for kraften.
Hei Isak! Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med avtalen din hos oss. Dersom du er misfornøyd med avtalen din, håper jeg du har mulighet til å ta kontakt, da vil vi gi deg best mulig avtale ut ifra ditt forbruk. Mvh Nina, NorgesEnergi
God service hyggelig telefonstemme som hjalp til med en gang og dette forteller jeg videre
Hei Lise! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
God service og bra avt. Har vært kunde hos dere i mange år. Jeg er alene med alle mine utgifter. Og er ung ufør. Så jeg klorer meg fast, ikke lett og være fattig i disse tider. Takk for at dere har fastpris avt. Mvh. Kari.
Hyggelig og empatiske mennesker.!.. hilsen 1 meget fornøyd kunde.
Hei Lars S! Det er kjempe hyggelig å høre at du er så fornøyd etter å ha vært i kontakt med oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi
Ringte tilbake veldig raskt. Svarte greit og opplysende på mine spørsmål. Billig strøm. Kan anbefales. Mvh Torill
Hei Torill P! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Mvh Kate, NorgesEnergi
God service. Jeg har ingen formening om prisnivået da jeg er ny kunde. Kanskje dere kunne gi en prissammenligning med konkurrentene til kundene deres?
Super hjelp fra kundeservice. Fikk svar på alle de spørsmålene jeg hadde
Hei Roger R! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Er fornøyd kunde gjennom mange år,rimelig pris på strømmen er avgjørende.
Hei Marianne S. P! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag, Mvh Kate, NorgesEnergi
Informerer ikke om oppsigelsestid. Ville ikke sende avtalen på e-post. Jeg driver et lite ENK og ble overtalt til at bedrift aktiv var en gunstig avtale. Bare tull. Hold dere unna.
Hei Stephane, Det stemmer at utvalgte bedriftavtaler har en oppsigelsestid. Det skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med vår bedriftsavdeling så kan vi se nærmere på avtalen din. Kontakte oss på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Er behjelpelig til å finne og endre strømprisene etter når tid på året.
Hei Inge T! Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du får den hjelpen du trenger når du tar kontakt med vårt kundesenter! Ønsker deg en fin dag, Mvh Kate, NorgesEnergi
det er så vanskelig og avslutte abonmenten hus norgesenergi og det kommer mye uventet gebir som vi vet ikke hvorfor
Hei Benjamin, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi skal tydelig informerer om priser og vilkår på avtalen før bestilling og det skal på ingen måte være vanskelig å si opp strømmen hos oss. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.