NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når de sender varsel, gjør det til en adresse som jeg ikke har brukt på siden 2002, og de sender ting til inkasso fordi de derved tror at de har derved har støtte. Jeg ville ALDRI bedt Norgesenergi om å bruke denne adressen. Men de har brutt lov om innkreving av utestående og oppfordret Kredinor til brudd på inkassoloven. Jeg vil fraråde ALLE om å flytte sine kraftavtaler til Norgesenergi. J.
NorgesEnergi har gode priser på strøm og en hyggelig gjeng på kundesenteret! Med Strømkonto, får man jevnt strømkostnadene jevnt utover året, slik at det ikke blir noen overraskelser. Som kunde, får man også rabatter hver måned på Elkjøp og Lefdal. De har også en vervekampanje, der man kan få en måned gratis strøm, for hver venn man verver inn til dem! Fantastisk! ^^ Alt i alt, så er NorgesEnergi en solid strømlevernadør, som leverer det de lover!
Høyere pris en forventet sammenlignet mot andre. Man lar seg fort lure av topp fem garantien som ikke nødvendigvis stemmer.
Har blitt oppringt av selger på vegne av Norges energi veldig mye i det siste. Sier nei hver gang, men det bare fortsetter. 3-4 ganger om dagen. Uansett hva jeg sier bare fortsetter de å prate. Hvis Norges energi vil ha kunder på denne måten, blir det nok ikke mange.
Tilfeldige pris- og avgiftsendringer som ikke er i samsvar med opprinnelig avtale. Her skal det byttes. Mye tøys med tilleggsprosdukter, og en webside som ikke virket.
De sniker inn et forsikringsprodukt som ikke er i henhold til kontrakten. Denne er vanskelig å bli kvitt, da de bare gjeninnfører den uten å informere. Virker som at modellen deres er skrudd sammen for svindel.
Norgesenergi er bra men da må man ikke la seg lure til å bytte selskap fordi da ble det inkassoregning da jeg trodde at 10 års trofasthet ikke hadde noen betydning da jeg ved en feil kom over i et annet selskap i strømleveranse.
Så lenger du holder god oversikt over hva du betaler for og hvilken produkter som er med i avtalen din så er det ingen over og ingen vedsiden. Strømkonto er også et fenomenalt produkt. Den eneste negative tingen jeg har å si er at kanskje det er litt lite kommunikasjon mellom bedrift og privat sektoren. Ettersom jeg har hatt privat abonnement lenge, og plutselig fikk jeg en telefon fra bedrifts avdelingen til norges energi som ville tilby meg strøm. Og det kan man jo nesten ikke kalle negativt en gang. Utenom dette er Min side helt fenomenal til å holde oversikt med. Samt kundemottakerene er helt supre å prate med. Så lenge man er blid og grei, går alt riktig vei :D
Da vi flyttet inn i nytt hus ble vi plutselig kunder hos Norges Energi uten å ha vært i kontakt med selskapet. Vi hadde allerede tegnet strømavtale med et annet selskap, og byttet tilbake, men hele opplevelsen ga oss et dårlig inntrykk av Norges Energi.
Supert med strømkonto du vet hva du må betale fast hver måned. 😄