NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Effektiv og ryddig i kommunikasjon og med oppfølging av avtaler
Hei Tom! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Oversiktlige avtaler, ok priser. Hyggelig kundeservice og de er til å stole på.
Hei Bjørn! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
En sleip selger greide å registrere meg som kunde uten at jeg hadde lagt inn en bestilling selv. Byttet fort tilbake til spotpris avtale fra Hafslund.
Hei Steinar, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Det er bare strøm med opprinnelsesgaranti som garantert kommer fra fornybare kilder. Det gjør den i prinsippet ikke dersom slikt sertifikat er solgt til f.eks Tyskland, mens selve kraften blir solgt i Norge. Fra NorgesEnergi må det kjøpes en tilleggsavtale pr forbrukssted, med et fast gebyr pr måned. Det burde vært inkludert, eller med et lavt tillegg pr kWh (ikke måned).
Hei Knut! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding angående produktet 100% fornybar energi og tar tilbakemeldingen din videre. Mvh Nina - NorgesEnergi
Enkelt å ha oversikt og kontroll. Relativt gode priser
Hei Torbjørn! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi, vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Mvh Nina - NorgesEnergi
De fungerer fint helt til du får et problem og må kontakte kundesenteret, dom ikke svarer.
Hei Steinar, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Skjult bruddgebyr, selvom du angrer deg innenfor angrefristen. Bytte rask tilbake til Gudbrandsdalen energi
Hei Ole! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Dersom man har inngått strømavtale med avtaleperiode skal dette alltid informeres om ved avtaleinngåelse. Man har også alltid 14 dagers angrerett så lenge avtalen ikke er inngått på fast utsalgssted. Vi ønsker derfor gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi