NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
➕Avtalene er konkurransedyktige, og oppdateres også for kunder med langt forhold. 👍 ➖Selgere bør i større grad forstå og kommunisere endringer på en avtale. En selger ville selge en avtale som han mente var bedre enn den jeg hadde, men det viste seg at dette var direkte feil - dvs min avtale hadde bedre vilkår... 🙁 😁 Kundeservice er bemannet med personell som lytter, som forstår kundene, og som svarer på det du spør om!
Hei, Dag A! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding rundt hva vi kan forbedre av rutiner, slik at vi kan bli enda bedre og gjøre det enda mer oversiktlig for deg å være kunde hos NorgesEnergi. Mvh, Truls - NorgesEnergi
NorgesEnergi hadde ved en feil gitt meg en midlertidig fordel, men de var meget reale, og stod ved fordelen. Forøvrig er strømmen deres rimelig, og de har også gode mobiltilbud.
Hei Rune! Hei Wilhelm! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør og så bra at saken din ble løst, det er viktig for oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh, Anna - NorgesEnergi.
Bare lureri og telefonterror Låser Min side så du ikke kan ha oversikt når du ønsker å avslutte avtale med de. Dyrt og svært lite oversiktlig.
Hei Fredrik! Det er utrolig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Etter endt kundeforhold mister man tilgang til faktura på Min Side. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] dersom du ønsker å få tilsendt informasjon. Mvh, Anna - NorgesEnergi
Problem løst på ett minutt. Måte stoppe strømavtale og fikk det gjort veldig raskt!
Hei Elizabeth! Så flott at du opplevde å få rask hjelp hos oss! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi
Løsninger på det meste er gjort av dere før eg må ringe så eg trenger ikkje å passe på. Strømkontoen er enkel å forstå og gjør regningene overkommelige. Kreditten utvides etter behov automatisk og masse fine kunde og vervefordeler. Takk og god helg🤠
Hei Steven, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din strømavtale hos oss i NorgesEnergi. Mvh Nina, NorgesEnergi
Ganske rimelig og ellers ingen ting å klage på. Er heller ikke dette jeg bruker voldsomt mye tid på. Alt har gått bra hittil iallfall
Hei Stig! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Mvh Nina, NorgesEnergi
Får raskt svar på det en lurer på, hyggelige og hjelpsomme mennesker på kundeservice.
Hei Anja! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi