Saga Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget rimelig 1 års avtale. Prisen stiger etter 1 år men ikke mer enn at jeg fortsatt ønsker Saga energi videre. Det positive med Saga energi er at de har kun 1 spotpris avtale i motsetning til de fleste andre strømleverandører som har mange spotavtaler med ulik pris med samme strøm i kontakten. Jeg ønsker å bidra til mer seriøse aktører hvor man slutter med å lure kundene. Kunderservice på Saga energi er topp, telefon 1 minutts ventetid, epost blir besvart innen 1 døgn. App er oversiktelig og informasjonsrik.
Her blir du kasta ut selv om du betaler regningene. De mangler avtaler med leverandører, som gjør ting vanskelig og værre for kunden.Styr unna.
God pris og presis kommunikasjon sammenfatter mine erfaringer.
Vært kunde i 2,5 år da jeg fikk selger på døra som solgte inn en rimelig strømavtale som jg var helt ok fornøyd med. byttet over til fastprisavtale hos de på 275øre/kwh da strømmen var på det dyreste. I lengden Tapte jeg mye på denne avtalen også men gjorde det først og fremst da strømmarkedet var bananas og ville ha trygghet i strømregningen. Etter avtalen gikk ut ved nyttår ble jeg automatisk overført til en variabel strømavtale de kaller «LAVPRIS» som er langt fra å være nettopp det. Hadde håp om å spare penger fremover nå med ny og bedre strømavtale, men regning i januar var horribel! Selv med moderat forbruk i den kaldeste måneden i året. Åssen kan de kalle 229øre/kwh LAVPRIS når snittpris i januar har vært 115 øre. Så betaler det dobbelte med denne LAVPRIS avtalen.. SagaEnergi er ikke konkurransedyktig kraftleverandør lenger og det er synd men har vel vokst seg store nok til å miste noen 1000 kunder antar jeg. Faktum at de nå har utviklet en app vitner også om at de er i ferd med å gå bort fra det de sto for kun for et par år siden. Går nå over til Tibber med spotpris og 2 øre påslag denne mnd. GLEDER MEG!
Inngikk en avtale på 2,75 da strømprisene var på det høyeste, dette var før strømselskapene var lovpålagt å gi like god informasjon som de gjør nå. Jeg synes strømselskapene som har tjent seg styrtrike på behov som er en menneskerettighet når de yter en tjeneste skapt av fellesskapets naturressurser burde være litt mer imøtekommende med kundene sine. I tillegg har de ingen app, en rævva nettside, det er vanskelig å få *noe* info skriftlig annet enn det de er absolutt lovpålagt å gi. Alt i alt ekstremt lite kundevennlig.
Helt perfekt, leverer som avtalt pris uten reguleringer av avtalen.
Litt synd at de skrur opp prisen slik at jeg føler jeg må se meg om etter ny leverandør
Hadde avtale med spot -5 øre. Skulle gjøres om til avtale med kundeutbytte. Når avtalen gikk ut, finnes ikke denne avtalen, og man flyttes over på en dårlig spotprisavtale med månedsgebyr og påslag. HAr heller ingen app som kan forsvare månedsavgift.
Har hatt en spotprisavtale med minus 5 øre. Oversiktlig og grei avtale.
Jeg har vært i telefonkø i en time uten svar, mens strømmen min er avskrudd og all mat og frysevarer blir ødelagte.
Fikk en selger på døra da strømprisen var på sitt høyeste, som solgte meg en 1,5 år lang avtale til kr 2,75 per kWh. Han fiksa alt på sitt eget brett, og ting gikk fort - ingen sjans til å lese alt med liten skrift, og jeg fikk IKKE vite at det ville koste meg dyrt hvis jeg sa opp avtalen før den utgikk. Det gikk heller ikke frem av det jeg fikk tilsendt elektronisk fra dem i etterkant Useriøst! Hyggelig og forekommende person ved telefonkontakt; frekk og unnvikende person jeg hadde e-mailkontakt med. Anbefales ikke!
Har brukt Saga i 2 år. Er meget fornøyd. Har billigere strøm enn alle vennene mine som har lavere forbruk enn meg.
Kun opplevd positivt med Saga! Svarer kjapt på henvendelser både på mail og telefon og kun hatt greie avtaler med de
Endelig strømregninger som er lette å forså, ikke noe tull som jeg ikke har bestilt som havner på den. Vært i kontakt med kundeservice et par ganger å fått svar med en gang hver gang, anbefales videre!
Sjelden jeg blir misfornøyd med strøm, bytter som regel pga pris, men her opplevde jeg at mitt forbruk var helt likt som den gjennomsnittlige strømprisen. Har aldri skjedd med annen leverandør, da jeg prøver å bruke strømmen da den er billigst i døgnet. Flere mnd etter hverandre kan ikke være tilfeldig. Den spot-timesprisen som var lovet skulle legges til hver time på fakturaen, så jeg heller ikke noe til. Lettvint app var også fraværende. Nei, Nei, Nei...Styr unna. Sitter igjen med uggen følelse !!!
Kommer på døren din i værste strømkrisa. Kommer med feilaktige opplysninger om forventet regning. Alt på samme regning, medregnet strømstøtte. Nettleien Kommer fra netteier. Minner om svindel med fast pris i 13 mnd. Dette er å skremme folk! Regningen på strøm er 3 ganger høyere her på fastpris avtale. Enn hva som er sammenlignbart med naboer som bruker andre leverandører. Unngå!