NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Passer for meg som kunde og god kundeservice. Dessuten får vi mye strøm for pengene.
Hei Anita R. J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi og syns godt om vår kundeservice. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi
Lettvint og meget god kundeservice. Aldri noe tull
Hei Monica B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi
God og konkurransedyktige priser. Tillitsfull avtale og kompetente og dyktige kundebehandlere. Kan anbefales.👍
Hei Kjell B! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Nina, NorgesEnergi
Fikk svar på mitt spørsmål ang saldo på min strømavtale.
Hei Sonia! Så flott at du fikk svar på din henvendelse. Kontakt oss gjerne igjen, dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina, NorgesEnergi
Meget bra service og respons. Anbefales på det varmeste!
Hei Nikos P, Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en kjempe fin dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi
Selger på døren påstod at borettslaget vårt hadde inngått avtale for beboerne om å skifte fra Fjordkraft til Norgesenergi. Forklarte at jeg ikke trodde på dette og selger justerte da sin forklaring til at "Norgesenergi hadde inngått avtale med alle borettslag". Opplyste selger om at jeg ikke trodde på dette heller og at jeg ikke benyttet Fjordkraft. På forespørsel oppgav jeg å benytte SFE og selger fastslo umiddelbart at de solgte svært dyr strøm, uten å forhøre seg om hvilket abonnement jeg har. Jeg har satt meg godt inn i betingelsene til mitt abonnement og tok ham enda en gang i løgn om både påslag og strømpris. Selskap som benytter slike metoder bør tvangsavvikles!
Hei Vidar! Det er utrolig leit at du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere. Det er ikke greit og vi beklager sterkt for ulempen det har medført! Vi ønsker gjerne å kunne undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette med videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg er ny kunde. Det var blitt noe feil med faktura adresse for papir faktura. Ringte kundeservice. Problemet ble løst.
Hei Per O! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding! Skulle det være noe mer du trenger hjelp med så er du alltid hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss :) Ønsker deg en kjempe fin dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi