NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger på døren påstod at borettslaget vårt hadde inngått avtale for beboerne om å skifte fra Fjordkraft til Norgesenergi. Forklarte at jeg ikke trodde på dette og selger justerte da sin forklaring til at "Norgesenergi hadde inngått avtale med alle borettslag". Opplyste selger om at jeg ikke trodde på dette heller og at jeg ikke benyttet Fjordkraft. På forespørsel oppgav jeg å benytte SFE og selger fastslo umiddelbart at de solgte svært dyr strøm, uten å forhøre seg om hvilket abonnement jeg har. Jeg har satt meg godt inn i betingelsene til mitt abonnement og tok ham enda en gang i løgn om både påslag og strømpris. Selskap som benytter slike metoder bør tvangsavvikles!
Hei Vidar! Det er utrolig leit at du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere. Det er ikke greit og vi beklager sterkt for ulempen det har medført! Vi ønsker gjerne å kunne undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette med videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg er ny kunde. Det var blitt noe feil med faktura adresse for papir faktura. Ringte kundeservice. Problemet ble løst.
Hei Per O! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding! Skulle det være noe mer du trenger hjelp med så er du alltid hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss :) Ønsker deg en kjempe fin dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi
Synes NorgesEnergi er et ryddig og greit selskap som jeg stoler på. P
Hei Alf O.F! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du som kunde er fornøyd med oss som din strømleverandør- dette er svært viktig for oss. Ha en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har nettopp hatt den verste kundeopplevelsen noensinne etter samtale med en av NorgesEnergis kunderådgivere. Styr unna et forferdelig lite fleksibelt selskap med forferdelig kundeservice.
Hei! Vi i NorgesEnergi ønsker alltid at våre kunder skal være fornøyd med kundeservicen de mottar hos oss på kundesenteret. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss, å gi oss litt nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du var misfornøyd med opplevelsen, da vi setter stor pris på din tilbakemelding. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected], håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Byttet til en god avtale hos norgesenergi, men selskapet avsluttet min avtale hos eksisterende strømselskap lenge før det som var avtalt over telefon og e-post. Mistet dermed en god avtale som ikke enda var avsluttet. Selskapet registrerte også byttet som overtakelse, noe det ikke var. Ble tilbudt usle 100 kroner avslag på nettleie som plaster på såret.
Hei Anders B.J, Jeg er dessverre usikker på hva som kan ha skjedd her, da jeg må ha tilgang til kundebildet for å kunne svare på dette. Jeg håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med oss, slik at vi kan se på hva som har skjedd og får å komme frem til en best mulig løsning på problemet. Kontakt oss gjerne på tlf 38 00 10 80, eller send oss en e-post til [email protected] gjerne til dette innlegget, og til meg. Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Ble lurt inn i avtale med bindingstid. Naivt av meg, vil anbefale alle å ligge unna norgesenergi.