Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Masse tull

Omtale av  Karolina

Da jeg fikk første strømregning gikk det fint. Så begynte jeg å få brev om at jeg må betale inn MERE penge på strømkonto i etterkant? Neste måned det samme, bare regningen kommer på vipps, og en faktura og betale på strømkonto i posten. Og nå: har enda ikke fått regning for denne måneden, bare brev å betale inn på strømkonto. Snart er den ‘neste’ måned over. Jeg skjønner ikke systemet og oversikten de har. Nå har det nesten gått to må det og har enda ikke fått noe å betale enn det på strømkonto.

Svar fra NorgesEnergi
07.01.2020 09:17

Hei Karolina. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen. Jeg vil gjerne se nærmere på dette og hjelpe deg med å forstå. Send oss en e-post til [email protected] og legg til telefonnummer/kundenummer. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Marthe, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Ekstremt aggressive

Omtale av  Anita P

De har ringt meg fem ganger siste uken for å få meg til å bytte til dem som strømleverandør. De oppleves som altfor pågående og invaderende.

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2019 21:35

Hei Anita! Vi beklager for at du er blitt oppringt flere ganger på kort tid. Vi har selgere som ringer ut på telefon men det er selvfølgelig ikke meningen at det skal oppleves som pågående og invaderende. Det hadde vært veldig fint om du sender oss en epost til [email protected]. Gjerne skriv inn telefonnummeret ditt så kan vi undersøke det nærmere og reservere ditt nummer hos oss. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Veldig missfornøyd!

Omtale av  Mona A

Jeg inngikk strømavtale og ble lovt et fast beløp hver mnd. Plutselig gikk jeg opp 300 kr i mnd, uten noen som helst varsel om dette. Når jeg ringte og spurte, forsto de ingenting av at jeg ikke har fått varsel. Jeg sa om NorgesEnergi og fikk plutselig en restsaldo på over 4000 kr. Svært missfornøyd kunde!!!

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2019 21:34

Hei Mona! Det er veldig leit å høre at du er missfornøyd med oss. Det stemmer at vi tilbyr betalingsløsningen Strømkonto hvor du kan betale et fast anbefalt beløp hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeret.. Vi regner ut ditt anbefalte månedbeløp utifra ditt forventet årlige strømkostnad og deler den på 12. Dersom vi ser at dine årlige strømkostnader endrer seg så kommer vi til å regne ut et nytt anbefalt beløp, men dette skal du alltid bli varslet om. Dersom du ikke er blitt varslet så hadde det vært veldig fint om du kontakter oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke det nærmere. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Bjørn

Kunderådgiver hev på røret da jeg forklarte han om mitt problem og han ikke hørte ikke etter jeg sa "du hører jo ikke etter hva jeg sier" satte han meg bare over til køen igjen. Så då må jeg vente en ny time før de ringer opp igjen. Kommer til å si opp avtalen me dem. Bare rot.

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2019 21:33

Hei Bjørn. Dette er ikke selvfølgelig ikke greit. Våre kundebehandlere skal lytte og være behjelpelig på telefon. Det er veldig leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse. Det er dessverre vanskelig å si hva som kan ha skjedd under samtalen og jeg håper du fikk hjelp når du kom i kontakt med oss igjen. Hvis ikke så vennligst ta kontakt med oss på epost [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Rådyr strøm

Omtale av  Terje

Fikk første regning i dag. Aldri hatt så høy regning og jeg bor alene i et hus. Bruker ikke mye strøm og føler meg lurt. Hadde mye biligere strøm før da jeg delte hus med samboer. Vurderer allerede å bytte. Regning på 3200 på en mnd. Trodde dem var billig.

Svar fra NorgesEnergi
29.12.2019 21:32

Hei Terje! Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt. Som lavprisaktør så er vi blant de rimeligste på markedet. Jeg syns derfor det er rart at du opplever høyere strømregning dersom du nå har et lavere forbruk. Veldig greit om du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi sjekke din faktura og at du står på den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Kate, NorgesEnergi.

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lever på svindel

Omtale av  Kjetil

Garantert billig strøm, blant de 10 laveste prisene etc... Hvordan kan dette gå galt? En kWh er en kWh, det er vel ikke mulig å sno seg unna den? Vel, det er det faktisk. Når man bytter til NorgesEnergi blir man automatisk "gitt" et abonnement på "sparepakken", Norges mest unyttige forsikring. Den legger til 49 kr per måned på din faktura som du sannsynligvis ikke la merke til. Om du ikke husker "sparepakken" er det fordi de aldri spurte deg om å anskaffe den, de bare satte deg opp uten å spørre.

Svar fra NorgesEnergi
13.12.2019 12:50

Hei Kjetil. Det er leit å lese at du tenker at NorgesEnergi svindler sine kunder, det er heldigvis ikke slik vi driver vår forretning. Sparepakken skal bli informert om når du bestiller strøm, i velkomste-posten/brevet og på alle fakturaene vi sender til kunden. Hvis dette ikke ble informert om i ditt tilfelle er det veldig bra om du sender oss en e-post til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg. Mvh Mari, NorgesEnergi

Nyttig (5)

Bra service, jeg er en veldig fornøyd kunde hos Norges Energi!

Omtale av  Gj

Jeg synes Norges Energi har alltid hyggelig folk som svar på telefon og prisen er best for meg. Har vært hos Norges energi i over 10 år.

Svar fra NorgesEnergi
13.12.2019 12:50

Hei! Så utrolig hyggelig at du har tatt deg tid til å legge igjen en kommentar:) Vi i NorgesEnergi ønsker deg en riktig God Jul og et Godt Nytt År :D Med vennlig hilsen Mari, NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR