NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har ringt meg fem ganger siste uken for å få meg til å bytte til dem som strømleverandør. De oppleves som altfor pågående og invaderende.
Hei Anita! Vi beklager for at du er blitt oppringt flere ganger på kort tid. Vi har selgere som ringer ut på telefon men det er selvfølgelig ikke meningen at det skal oppleves som pågående og invaderende. Det hadde vært veldig fint om du sender oss en epost til [email protected]. Gjerne skriv inn telefonnummeret ditt så kan vi undersøke det nærmere og reservere ditt nummer hos oss. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg inngikk strømavtale og ble lovt et fast beløp hver mnd. Plutselig gikk jeg opp 300 kr i mnd, uten noen som helst varsel om dette. Når jeg ringte og spurte, forsto de ingenting av at jeg ikke har fått varsel. Jeg sa om NorgesEnergi og fikk plutselig en restsaldo på over 4000 kr. Svært missfornøyd kunde!!!
Hei Mona! Det er veldig leit å høre at du er missfornøyd med oss. Det stemmer at vi tilbyr betalingsløsningen Strømkonto hvor du kan betale et fast anbefalt beløp hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeret.. Vi regner ut ditt anbefalte månedbeløp utifra ditt forventet årlige strømkostnad og deler den på 12. Dersom vi ser at dine årlige strømkostnader endrer seg så kommer vi til å regne ut et nytt anbefalt beløp, men dette skal du alltid bli varslet om. Dersom du ikke er blitt varslet så hadde det vært veldig fint om du kontakter oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke det nærmere. Mvh Kate, NorgesEnergi
Kunderådgiver hev på røret da jeg forklarte han om mitt problem og han ikke hørte ikke etter jeg sa "du hører jo ikke etter hva jeg sier" satte han meg bare over til køen igjen. Så då må jeg vente en ny time før de ringer opp igjen. Kommer til å si opp avtalen me dem. Bare rot.
Hei Bjørn. Dette er ikke selvfølgelig ikke greit. Våre kundebehandlere skal lytte og være behjelpelig på telefon. Det er veldig leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse. Det er dessverre vanskelig å si hva som kan ha skjedd under samtalen og jeg håper du fikk hjelp når du kom i kontakt med oss igjen. Hvis ikke så vennligst ta kontakt med oss på epost [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Fikk første regning i dag. Aldri hatt så høy regning og jeg bor alene i et hus. Bruker ikke mye strøm og føler meg lurt. Hadde mye biligere strøm før da jeg delte hus med samboer. Vurderer allerede å bytte. Regning på 3200 på en mnd. Trodde dem var billig.
Hei Terje! Det er veldig leit å høre at du føler deg lurt. Som lavprisaktør så er vi blant de rimeligste på markedet. Jeg syns derfor det er rart at du opplever høyere strømregning dersom du nå har et lavere forbruk. Veldig greit om du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi sjekke din faktura og at du står på den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Garantert billig strøm, blant de 10 laveste prisene etc... Hvordan kan dette gå galt? En kWh er en kWh, det er vel ikke mulig å sno seg unna den? Vel, det er det faktisk. Når man bytter til NorgesEnergi blir man automatisk "gitt" et abonnement på "sparepakken", Norges mest unyttige forsikring. Den legger til 49 kr per måned på din faktura som du sannsynligvis ikke la merke til. Om du ikke husker "sparepakken" er det fordi de aldri spurte deg om å anskaffe den, de bare satte deg opp uten å spørre.
Hei Kjetil. Det er leit å lese at du tenker at NorgesEnergi svindler sine kunder, det er heldigvis ikke slik vi driver vår forretning. Sparepakken skal bli informert om når du bestiller strøm, i velkomste-posten/brevet og på alle fakturaene vi sender til kunden. Hvis dette ikke ble informert om i ditt tilfelle er det veldig bra om du sender oss en e-post til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg. Mvh Mari, NorgesEnergi
Jeg synes Norges Energi har alltid hyggelig folk som svar på telefon og prisen er best for meg. Har vært hos Norges energi i over 10 år.
Hei! Så utrolig hyggelig at du har tatt deg tid til å legge igjen en kommentar:) Vi i NorgesEnergi ønsker deg en riktig God Jul og et Godt Nytt År :D Med vennlig hilsen Mari, NorgesEnergi
Skulle kjøpe pc på Elkjøp. Selger Elkjøp presenterte "godt tilbud" iform av bytte av strømleverandør til NorgesEngergi. Vil gi en rabatt 1000 kr under Black Week. De fortalte meg at det kun var 6 mnd bindingstid. Takket derfor ja til å prøve. Fikk vite etterpå fra min strømleverandør at bindingstid var hele 9 mnd og at prisen for strøm totalsett ble høyere enn det jeg hadde tidligere. Styr unna NorgesEnergi når selger av deres strømavtalen er Elkjøp.
Hei Bård. Det er veldig leit å lese at selger har feilinformert deg om lengden på bindingstiden. Dette skal fremkomme tydelig når man signerer på avtalen, men selger skal selvsagt gi korrekt informasjon muntlig ut mot potensielle kunder! Avtalen man inngår på Elkjøp er et godt tilbud, men om du ønsker å endre avtalen din til en annen kan vi selvsagt gjøre det. Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon (38 10 00 80) eller e-post ([email protected]) hvis det er ønskelig. På den måten beholder du rabatten på 1000 kr:) Mvh Mari, NorgesEnergi