NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Med utgangspunkt i en SMS fra Stromkonto, tok jeg kontakt med Norgesenergi for å få klarifisert saken. Og jeg fikk avklart alt jeg lurte på raskt og effektivt.
Hei Jan! Så hyggelig å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med vårt kundesenter! Ønsker deg en flott dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Mere spesifisert faktura når det gjelder nettleie og kWh-pris i perioden.
Hei Kjell! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd som kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi
Koselig betjening og saken min ble ordnet der og da.
Hei Anne K! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Hyggelig og vennlig kundeservice lett å komme igjennom
Hei Jan! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på :) Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi
På hytta hadde jeg topp 10 garanti fra NorgesEnergi, var jo greit nok det, men etter hvert kom det den ene etter den andre tilleggsavtale, som vinterTrygghet 49 kr måneden, spareavtale 49 kroner måneden, og 100%fornybar energi 60 kroner måneden. Finner ikke ut jeg hadde bestilt noe av det. Så for eksempel juli 2020 Der betalte jeg 20 kr i strøm, men med alle tilleggene ble det 180 kr. NEI styr unna NorgesEnergi. Bare svindel og lureri.
Hei Kjetil R. Takk for din henvendelse! Det er leit at du føler deg lurt, men tilleggsproduktene du nevner kan kun bestilles av kunder, det er ikke noe vi plutselig legger til i avtalene våre. Om du ønsker mer detaljert informasjon vedrørende dette og din avtale kan du sende oss en epost til: [email protected] Mvh Rebecca, Norgesenergi!
Har ikke vært helt fornøyd med NorgesEnergi, opplever tilbud som har vært litt "luretilbud", ikke så billige som de skal ha det til. Derfor byttet jeg nylig til en annen strømleverandør, og mottok i den sammenheng en telefon fra NorgesEnergi for å få meg tilbake som kunde. Selgeren kom med et tilbud som ikke var bedre eller biligere enn andre tilbud jeg fant på nett. Når jeg høflig argumenterte for det og lurte på hvorfor tilbudet fra NorgesEnergi likevel var bedre, fikk jeg til slutt et litt utålmodig svar om at jeg misforstod tilbudet deres og deretter et kjapt "ha det bra". Jeg rakk så vidt selv å si ha det før selger la på. Ikke spesielt høflig eller god kundeservice, når jeg selv kun var en høflig og rolig i telefonen.
Hei Tonje, takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke bra ut. Har du mulighet til å sende oss en epost til [email protected] med litt mer informasjon slik vi kan ta klagen videre med selger? Ellers må jeg beklage så mye for den dårlige opplevelsen du hadde med en av våre selgere. Mvh Rebecca, Norgesenergi :)
Jeg har vært kunde i mange år og har alltid fått god service, og prisene er gode.
Hei Vencke G! Så flott å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss! Ønsker deg en riktig god helg :) Mvh Linn, NorgesEnergi