NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkel og oversiktlig avtale. Lett å følge prisutviklingen ved å logge inn på nettsiden.
Hei Jarle. Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Mvh Ida - NorgesEnergi
Først ventet jg i 5timer på tilbakegang. Og den jeg snakket med måtte hele tiden spørre en kollega. Dere hadde også glemt å sende meg en tilbudspris om binde til billig pris:( Og fikk ikke særlig gode tilbud til å ha vært 16år som kunde!
Hei Masa! Takk for din tilbakemelding. Beklager stor pågang til vårt kundesenter. Med produktet Prissikring vil du som kunde kunne binde prisen store deler av året: https://norgesenergi.no/stromtjenester/prissikring/ Ved aktiv Prissikring vil det ettersendes tilbud igjen dersom det var en forsinkelse. Håper du mottok ditt pristilbud i ettertid. Ønsker deg en strålende dag! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Ved oppslag på sammenlignbare kraftpriser kan jeg finne at selskapet opererer med 14,7 øre på spot (20. okt og mitt postnummer) mens fakturaen faktisk viser 66.8 øre som gjennomsnitt for siste måned. De forteller ikke hvilken algoritme de bruker for månedsberegningen.
Hei Biggen. Spotprisen beregnes time for time og ganges med ditt forbruk. Prisen er den samme prisen som oppgis på Nord Pool for samme time. Månedsprisen oppgitt på Nord pool må ansees veiledende. Din pris på faktura beregnes ved at hver timespris i ditt prisområde ganges opp med ditt timesforbruk. Dette kan man kontrollere ved å sjekke timesprisene på Nord Pool og timesmålingene på https://plugin.elhub.no/ (eller via vår min side dersom du var kunde på tidspunktet du ønsker å kontrollere). Dette betyr at alle kunder i Norge med AMS måler har sine egne individuelle priser. I tillegg kommer eventuelle månedsbeløp og øre/kWh påslag Om du har noen andre spørsmål så er det bare å kontakte vårt kundesenter per telefon 38 10 00 80. Ha en fortsatt fin høst, Mvh Ida, Norgesenergi
Alt på en faktura Nøyaktig faktura, med tanke på hvor mye som er brukt på strøm, nettleie osv. Mine erfaringer er at de har god kundeservice, man får svar på det man stiller spørsmål om- de tilbyr strømavtaler som er uten bindingstid.
Hei Ilse T. Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Mvh Ida - NorgesEnergi
Som jeg sa, greit fornøyd med Norges energi som min leverandør.
Hei Bjørn A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Vi takker deg for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Forbrukernet har kåret NorgesEnergi til Norges rimeligste strømleverandør https://forbrukernet.com/str%C3%B8m/billigste-str%C3%B8mleverand%C3%B8r.php Ønsker deg en strålende dag! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
ok bra har vert kunde i mange år uten noe store feil ryddige fakturaer litt trege til å ta telefonen noen ganger
Hei Gunnar! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi takker deg for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Beklager stor pågang til vårt kundesenter i høst. Vi forsøker nå en ny strategi for å være mer tilgjengelige i vinter. Det vil da være både flere ansatte på kundesenteret og nye kommunikasjonsplattformer. Ønsker deg en super dag! Mvh Dag Martin - NorgesEnergi
Fast påslag på spot, men dårlige til å informere om "gamle" avtaler. Har "Gul" spot, men finner ikke hva det innebærer. Avtalen heter nå "Spot"
Hei Ojo. Vi takker så mye for din tilbakemelding. Vi endret våre avtaler i sommer, og om du ønsker en gjennomgang av din avtale så tar du gjerne kontakt med vårt kundesenter per telefon 38 10 00 80. Vi ønsker deg en fortsatt fin høst. Mvh Ida - Norgesenergi