NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved oppslag på sammenlignbare kraftpriser kan jeg finne at selskapet opererer med 14,7 øre på spot (20. okt og mitt postnummer) mens fakturaen faktisk viser 66.8 øre som gjennomsnitt for siste måned. De forteller ikke hvilken algoritme de bruker for månedsberegningen.
Hei Biggen. Spotprisen beregnes time for time og ganges med ditt forbruk. Prisen er den samme prisen som oppgis på Nord Pool for samme time. Månedsprisen oppgitt på Nord pool må ansees veiledende. Din pris på faktura beregnes ved at hver timespris i ditt prisområde ganges opp med ditt timesforbruk. Dette kan man kontrollere ved å sjekke timesprisene på Nord Pool og timesmålingene på https://plugin.elhub.no/ (eller via vår min side dersom du var kunde på tidspunktet du ønsker å kontrollere). Dette betyr at alle kunder i Norge med AMS måler har sine egne individuelle priser. I tillegg kommer eventuelle månedsbeløp og øre/kWh påslag Om du har noen andre spørsmål så er det bare å kontakte vårt kundesenter per telefon 38 10 00 80. Ha en fortsatt fin høst, Mvh Ida, Norgesenergi
Alt på en faktura Nøyaktig faktura, med tanke på hvor mye som er brukt på strøm, nettleie osv. Mine erfaringer er at de har god kundeservice, man får svar på det man stiller spørsmål om- de tilbyr strømavtaler som er uten bindingstid.
Hei Ilse T. Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Mvh Ida - NorgesEnergi
Som jeg sa, greit fornøyd med Norges energi som min leverandør.
Hei Bjørn A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Vi takker deg for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Forbrukernet har kåret NorgesEnergi til Norges rimeligste strømleverandør https://forbrukernet.com/str%C3%B8m/billigste-str%C3%B8mleverand%C3%B8r.php Ønsker deg en strålende dag! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
ok bra har vert kunde i mange år uten noe store feil ryddige fakturaer litt trege til å ta telefonen noen ganger
Hei Gunnar! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi takker deg for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Beklager stor pågang til vårt kundesenter i høst. Vi forsøker nå en ny strategi for å være mer tilgjengelige i vinter. Det vil da være både flere ansatte på kundesenteret og nye kommunikasjonsplattformer. Ønsker deg en super dag! Mvh Dag Martin - NorgesEnergi
Fast påslag på spot, men dårlige til å informere om "gamle" avtaler. Har "Gul" spot, men finner ikke hva det innebærer. Avtalen heter nå "Spot"
Hei Ojo. Vi takker så mye for din tilbakemelding. Vi endret våre avtaler i sommer, og om du ønsker en gjennomgang av din avtale så tar du gjerne kontakt med vårt kundesenter per telefon 38 10 00 80. Vi ønsker deg en fortsatt fin høst. Mvh Ida - Norgesenergi
Ingen erfaring, men oversiktelige faktura og grei pris.
Hei Øivind. Så godt å høre at du er fornøyd med faktura og pris. Vi takker for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt god høst, mvh Ida - NorgesEnergi
NorgesEnergi virker helt ok, men jeg er litt skeptisk til om avtalen jeg har er god ettersom den ble inngått på Elkjøp i forbindelse med kjøp av et produkt der.
Hei Kristoffer. Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf: 38 10 00 80 om du ønsker en gjennomgang av din avtale. Ha en fortsatt fin høst. Mvh Ida - Norgesenergi