NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundevennlig og serviceinnstilt 🌹Føler meg trygg på at Norges Energi leverer ihht til avtale. Håper det er et selskap som vil være her for meg livet ut❤️
Hei Sigfrid H. L. S. Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen, og er veldig glade for å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør og vårt kundesenter :) Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Ryddig og lett å komme i kontakt. Ordner alltid opp om det er noe.
Hei Mona. Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd med vårt kundesenter. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom det skulle være noe vi kan hjelpe med. Mvh Ida, Norgesenergi
Sinnsyke strømregninger selvom vi bruker svært lite oppvarming, varmtvann osv.
Hei Ida. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke din avtale. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Har prøvd å få kontakt på Mail og tlf ikke kontakt jeg tar ikke imot tlf salg
Hei Odd I Vi har den siste tiden hatt kort ventetid både på epost og telefon. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i hva som har skjedd her. Dersom du opplever å bli ringt av oss og ikke ønsker det kan vi samtidig ordne opp i det. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Veldig fornøyd med kundeservice og med min avtale.
Hei Hanne K Takk for fin tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du har fått god hjelp i kontakt med oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom det skulle være noe vi kan hjelpe med. Mvh Monica - NorgesEnergi
Står til forventningene jeg hadde da jeg valgte Norgesenergi
Hei Tom B Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Det er vi glade for. Vit at vi er her om det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Lurer kunder til å tegne dårlige avtaler pr telefon. Selv i perioden med høye strømpriser har jeg regnet ut at jeg har tapt masse v ikke å ha hatt spot.nå av en eller merkelig grunn er variable avtalen dems avsluttet.de forklarer ikke hvorfor
Hei Paal R Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen hos oss og at du opplever den som dårlig. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Variable avtaler har som oftest en mer stabil og forutsigbar pris, og endrer seg ikke like ofte som Spotprisen. Det sendes også prisvarsel to uker i forkant før prisen endres. For dem som ønsker en mer forutsigbar strømpris kan variable avtaler være et alternativ. Den variable prisen vil vanligvis gå både senere opp i pris og senere ned i pris enn det spotprisen gjør, og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Det siste året har det vært uvanlig store og hyppige endringer i strømprisen og generelt høyere priser enn normalt. Dette har tidvis ført til en større forskjell mellom Spotpris og Variabelpris enn det som historisk sett har vært vanlig. Det er utfordrende å prissette variable avtaler i dagens marked og det er derfor kun Spotprisavtale som er mulig å inngå for øyeblikket. Med Spotprisavtale følger man innkjøpsprisen direkte og vet at man har en god avtale i forhold til dagens marked til en hver tid. Dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med så må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi