NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bytter kunder over til dyrere avtaler etter å ha kommet med lokketilbud. Slutt med lokketilbud!
Hei Morten, Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Via Min Side man endre avtale til en mer foretrukket avtale. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ så endrer vi avtale for deg. Mvh Silje - NorgesEnergi
NE bryter avtaler m svært kort tidsfrist, blir vanskelig for loyale kunder.
Hei Kåre, Dette vil vi gjerne undersøke nærmere, og håper du kan kontakte vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Håper vi hører fra deg! Mvh Silje – NorgesEnergi
De skifte meg til en dårlig avtale som ikke ikke vises på web siden deres, med den unnskyldning at de lytter til kunden og rydder opp i avtalene. Det viser seg at de har mye bedre avtaler når jeg ser på websiden deres. Når jeg ringer (1 time vente tid), så sier de at dette har ledelsen bestemt, men at de inviterer til dialog og at jeg kan få den bedre avtalen. Dette gir ikke tillit, tvertimot.
Hei Didrik, Vi er lei oss for at du oppfatter den nye avtalen som en dårlig avtale. Avtalen man automatisk settes over til inneholder de samme priselementene som tidligere avtale, og derfor har man blitt satt over til denne. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Vi beklager lang ventetid, dette skyldes stor trafikk til vårt kundesenter. Flott at du har kontaktet oss, og fått en avtale du forhåpentligvis er fornøyd med. Mvh Silje – NorgesEnergi
Hvorfor kan en ikke sende en e-post til Norgesenergi. Hvorfor purrer de på faktura som er betalt for en uke siden til rett forfall.
Hei Rune, Det tar vanligvis 2-3 dager fra du betaler faktura til innbetaling er registrert hos oss, og dette kan være grunnen til at du har mottatt SMS-påminnelse. Kontakt gjerne vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/, slik at vi kan sjekke dette. Mvh Silje – NorgesEnergi
Fungerte helt fint til jeg har fått mail at de avvikler noen avtaler så jeg blir overført til den nye avtale. I mail har de også svrev "Hvorfor gjør vi dette". Og der skriver de: "Når strømprisene er høye er det ekstra viktig å ha kontroll over strømforbruk og kostnader." Og mange andder fine ord om den nye/bedre. Men den ny avtale som de overfører meg til blir cirka 600 dyrer per år en den andre (grunnet høyere månedsbeløp). Så jeg vurderer å bytte selskap hvis jeg finner noen andre med bedre pris.
Hei Miroslaw, Vi er lei oss for at du oppfatter din nye avtale som en dårlig avtale. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Vi ønsker selvsagt å beholde deg som kunde og håper du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på dine avtale, og finne den beste for deg. Du kan kontakte vårt kundesenter på 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema her: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Du kan ogå endre til en mer foretrukket avtale på Min Side. Mvh Silje – NorgesEnergi
Bryter avtaler uten først og kontakte kunde Det er bra med 1 faktura
Hei Trondhenry, Vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter på 38 10 00 80 slik at vi kan få undersøkt hva som har skjedd i forbindelse med din avtale. Mvh Silje – NorgesEnergi
16.04.2020 inngikk jeg en avtale med Norges energi. Gul Spot Lavpris. 2 mn gratis strøm. Fastpris kr 5 påslag 4,49 ingen avgifter, ingen binding. Jeg ble lovet at jeg kunne ha avtalen så lenge jeg ønsket og på ubestemt tid. Jeg var nøye på dette for jeg hadde opplevd at mitt forrige strømselskap plutselig forandret avtalen. Men nei, jeg kunne selv bestemme hvor lenge jeg ville ha Gul Spot Lavpris. Nå fikk jeg mail om at de avvikler avtalen min og setter meg på en rådyr avtale. Norges Energi: Skjerp dere. Sånn behandler man ikke kunder.
Hei Bente, Prisendringer kan dessverre skje, og slike endringer varsles med 14 dagers varsel. Vi er lei oss for at du oppfatter din nye avtale som en dårlig avtale. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Via Min Side du endre avtale til en annen mer foretrukket avtale. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så endrer vi avtale for deg. Mvh Silje – NorgesEnergi